Ga naar inhoud

Ps4 Xbox One of niets (2013).


LinkHyrule

Aanbevolen berichten

  • Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Het is dan ook echt chill hoe ze iedereen persoonlijk helpen hun bestemming te halen en speciaal bussen inhuren die je gratis mag gebruiken als vervanging. Daar heb ik niks van gemerkt helaas. Ik heb er ruim 3.5 uur over gedaan om van Arnhem naar Delft te gaan. Om te beginnen had mijn IC naar utrecht vertraging waardoor ik mijn overstap daar miste. Vervolgens heb ik daar een half uur moeten wachten op de eerstvolgende trein de goede richting op (den haag of rotterdam). Gezien de trein naar Den Haag nog 10 minuten later kwam, ben ik maar via Rotterdam gegaan. In Rotterdam aangekomen geeft het bord bij de perrons voor de IC en sprinter naar Delft aan 'Let op omroep'. Ik heb toen ruim 40 minuten lopen wachten op nieuws, maar er werd alleen iets omgeroepen over de Fyra. De NS melde dus helemaal niks. Ik ben in die tijd dus ook 2x naar de infobalie gegaan, maar daar wisten ze ook niks. Uiteindelijk stond er op de NS website dat er een boom om was gevallen en er dus geen treinen reden tussen Delft en Rotterdam. De NS zette echter geen bussen in, maar liet iedereen omreizen via Gouda-Den Haag. Dat zou me dus weer ruim een uur extra reistijd kosten en daar kwam nog bij dat de eerstvolgende trein naar gouda pas over 25 minuten zou vertrekken. Ik heb toen maar uitgecheckt en heb 50 minuten in een bus van RET moeten staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je was waarschijnlijk vanochtend op het station. Toen was inderdaad alles een grote pot kutheid. De helft van de treinen reed niet en mijn trein had 30 minuten vertraging. Alleen op de terugweg toen geen één trein meer vertrok naar Amsterdam hadden ze bussen ingeschakeld. Neemt niet af dat het bijzonder klote is wanneer je zolang op het station niks staat te doen..

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu zowel een PS4 en een Deutsche Xbox One gereserveerd. Maar zit nu toch een beetje met een dilemma. De PS4 launch games (en alles wat voor 2014 is aangekondigd) valt mij tegen. Daarom wilde ik als eerste console voor de Xbox One gaan (Forza, Titanfall en Quantum Break). Terwijl de grootste PS4 games me niet aanspreken (Killzone, Knack, Second Son, en Driveclub minder dan Forza). Ik kan nu 2 dingen doen. De Xbox One kopen en hopen dat het een niet al te grote flop wordt, en dan later (zeg over een jaar of 2) een PS4 kopen. Of ik koop dit jaar geen en wacht tot dat er wat betere PS4 games uitkomen (wat ik pas verwacht na de zomer).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt aankopen net zoals je in Duitsland zou doen waardoor je met een Duitse creditcard moet betalen. Ook zijn alle games standaard in het Duits en speel je via Duitse servers. En als je een game uit Nederland hebt en een dlc koopt via de marketplace op je Duitse console, dan zal deze niet werken met het spel. Er zitten zeker wel nadelen aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>De Xbox One kopen en hopen dat het een niet al te grote flop wordt ik zou dan ff een weekje wachten voordat ik zelf zou voor de xbox one gaan omdat de techniek in de kinect me aanspreekt ( en natuurlijk de games ) maar als je verwacht dat de ps4 'betere' excusives na de aankomende zomer komt dan zou ik voor de xbox one gaan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...