Ga naar inhoud

Games TOP 10 2012


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lekker vroeg dit topic. Past erg goed bij je username :p Anyway, voor m'n lijst: 1; Borderlands 2 2: Kid Icarus 3: Skyrim 4: Binding of Isaac 5: Sly Cooper HD 6: Just Cause 2 7: Mario Kart 7 8: Mario Land 3DS En da's alles wat ik gekocht heb dit jaar. Nou ja, en Gotham City: Imposters, maar dat spel is het vernoemen niet waard. Wat een ongelofelijk kutspel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
1. Battlefield 3 2. Farcry 3 3. zelda skyward sword 4. dwergjewerpen Tja, ik weet dat zelda van 2011 is, en bf3 ook, maar dat zijn de enige games die ik dit jaar gespeeld heb, en farcry komt er nog bij.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet veel games uit 2012 gekocht, alleen AC3, Dishonored en Mass Effect 3. Daar komt waarschijnlijk nog Sleeping Dogs bij, de rest koop ik volgend jaar. Ik heb veel games uit de laatste 10 jaar gekocht die ik heb gemist. Maar Maar toch is dit mijn top 10: 10 Kingdoms of Amalur: Reckoning 9 Darksiders 2 8 Hitman: Absolution 7 Far Cry 3 6 Need for Speed: Most Wanted 5 Borderlands 2 4 Sleeping Dogs 3 Dishonored 2 Assassins Creed 3 1 Mass Effect 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
1. Halo 4 2. Mass Effect 3 3. Assassin's Creed III 4. Hitman: Absolution 5. Ghost Recon: Future Soldier 6. Max Payne 3 7. Need For Speed: Most Wanted 8. Borderlands 2 9. FIFA 13 10. Medal of Honor: Warfighter. Ja, die ja. Beter dan Black Ops II, als je het mij vraagt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1: Far cry 3 2: Max payne 3 3: Hitman absolution 4: Guild wars 2 5: Metal gear hd collectie 6: Splinter cell hd collectie 7: Diablo 3 8: Cod black ops 2 Dat was het ik had dishonerd nog gehaald, maar die verdient het niet hier in de top 10 staan. Dat vind ik vanwege zijn asociale lengte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...