Ga naar inhoud

voor 1 dollar games als arkham asylum, fear 2 , fear 3 en lord of the rings war of the north


kaboutwout

Aanbevolen berichten

Tip: hou je elleboog hoger bij het boogschieten, het zou zou iets boven je oor moeten uitsteken, ipv onder je hoofd. ..oh tips over het stuk, nee hoor, wel goed geschreven denk ik. Alleen de vragen door iemand anders laten doen, het staat wat apart bedenkend dat je zelf de vragen hebt geschreven :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een opleiding in communicatie en Japans gedaan, dus Internationale Marketing in Japan is eigenlijk mijn ding, voel ik me ook prettig bij. Ik heb nooit iets richting journalistiek gestudeerd, dit heb ik zo'n beetje opgepikt bij PU. Ik mis het wel, maar gelukkig kan ik dankzij het blog dit weer een beetje voortzetten. Zo mag ik game reviews doen en hier en daar verslag doen van evenementen :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Je kan op deze site https://www.humblebundle.com/ ,De komende 2 weken voor een goed doel 4 spellen kopen voor het bedrag wat jij wil dus 1 dollar kan ook bij een betaling van 4,58 dollar krijg je de game Scribblenauts en Arkham city GOTY edition gratis er bij. Je krijgt een code waarna je de games op steam kan ophalen. Het is dus jammer genoeg wel alleen voor pc. Ik vond het wel een leuke aanbieding, dus dacht ik deel dit met de community want heb nog niks hierover op de site gezien en dit is toch wel erg leuk. Me eerste post op de pu site hoop dat mensen er wat aan hebben. veel plezier!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...