Ga naar inhoud

Hoe speel je GBA spelen op je pc?


Theitanic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat had je dan gewilt? Dat next gen niet komen? Ik bedoel, er moet weer ergens een begin komen. De eerste games op de PS3 waren ook niet indrukwekkend. Kijk nu ff naar wat er allemaal voor moois op kan draaien. Als het je niet boeit kan ik je alleen maar adviseren om er niet naar om te kijken en je vooral bezig te blijven houden met current gen tot dat de games er naar jouw mening beter uitzien. Ik vind de hype wel terecht om antwoord op je vraag te geven want het is iets nieuws en vanaf nu wordt alles weer beter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>De eerste games op de PS3 waren ook niet indrukwekkend. Kijk nu ff naar wat er allemaal voor moois op kan draaien. Inderdaad. Kijk maar naar het verschil tussen Infamous en bijvoorbeeld The Last of Us. En ik vind Final Fantasy XV al verschrikkelijk mooi. Moet je nagaan hoe games na 2 jaar er uitzien op de PS4. Prachtig. En daarnaast is games ontwikkelen voor de PS4 veel makkelijker dan de PS3, dus verwacht maar dat er snel progressie zal komen. En nou niet zeiken dat PC al langer zulke graphics heeft of beter is heeft of wat dan ook, want veel van deze topgames zijn niet eens op de PC te spelen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

>En daarnaast is games ontwikkelen voor de PS4 veel makkelijker dan de PS3, dus verwacht maar dat er snel progressie zal komen. De gedachte alleen al aan een Elder Scrolls op de Playstation zonder glitches, zonder haperingen en DLC die op tijd komt. Hmmm.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Het is zo geweldig next gen, het is gamen op its finest dat is zeker wel duidelijk. Alleen is het zo dat de next-gen al zo snel komt , heb niet eens echt de tijd gehad om voor mn ps4tje te sparen. Maar ik verheug me wel op elk spel dat erop uit gaat komen , het ziet er allemaal echt zo mooi uit en mooi uitgewerkt. Kan niet wachten om mn handen op de next-gen te leggen :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me in principe nog wel vermaken met de huidige gen, maar je merkt wel dat de limits van de huidige consoles zijn bereikt. Mijn PS3 heeft echt moeite met het draaien van grote, grafische spellen. Ook de processor blijft af en toe falen en dat geeft toch maar weer aan dat een nieuwe generatie echt nodig is. De Next gen gaat de lat weer hoger leggen en dat kan alleen maar betere gevolgen hebben. Ook vond ik dat de Dualshock 3 echt verandert moest worden. Al met al dus best wel aardig wat verandering en een echte hardcore gamer is daar ook tevreden mee. Het zijn de kleine dingetjes die het 'm doen en die maken ook een gigantisch verschil. Gelukkig komen er ook veel goede next-gen games, dus ik zal me prima gaan vermaken en ik ben er in ieder geval wel pretty excited voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de next-gen eigenlijk wat tegenvallen. Als je ziet dat kwa hardware specs, de systemen niet bijzonder zijn (stukken beter dan de voorganger, maar het is niet bepaald high-tech) en nu al bij release niet mee kunnen met een beetje Game PC. Dan belooft dit weinig goeds voor de toekomst, aangezien de ontwikkelingen hard gaan en deze consoles nog jaren mee moeten. Het is natuurlijk zo dat ontwikkelaars tijd nodig hebben om het optimale eruit te halen, maar de ontwikkelingen op PC gebied gaan ook als een raket. Elk jaar nieuwe cpu's en gpu's die steeds sneller worden, op het moment dat over een jaar of 2 de ps4/xbox one weer grafisch een stapje zetten omdat men steeds beter de kracht eruit kan halen die erin zit, is de PC hardware al weer 3 stappen verder. Nu is het geen ramp als je kijkt naar 'now', de games die nu uitkomen zijn misschien geen ultra pc settings waardig, maar medium of high op 60fps en 1080p is op een console al top. Maar naarmate de tijd vordert, zal dit verschil steeds maar groter worden, en dat is denk ik wel een probleem. Daar komt bij dat een overgroot deel van de games multiplatform zijn, waardoor deze nooit helemaal specifiek voor de xbox one of ps4 worden geoptimaliseerd, en deze steeds achteraan blijven hobbelen. Ik zie ook wel een gevaar aankomen wat men volgens mij 'console parity' noemt, als een van de 2 consoles dusdanig krachtiger is dan de ander, zie ik het best gebeuren dat de minst krachtigere gaat proberen developers zover te krijgen het verschil zo minimaal mogelijk te krijgen, niet door het beste uit de mindere console te halen, maar door de game voor de betere console terug te schroeven zodat er weinig verschil is. Ik moet het allemaal nog zien, ik denk persoonlijk dat de tijden dat consoles jaren (5-10 jaar) meegaan achter ons ligt en men toch iets moet gaan verzinnen voor de toekomst (upgradeable, gpu/cpu kracht in de cloud etc).
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...