Ga naar inhoud

Hoe speel je GBA spelen op je pc?


Theitanic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Idd, PC gamers snappen niet dat het ons console-gamers over het algemeen geen reet uitmaakt dat Pc's krachtiger zijn. Het gaat erom dat we eenmaal een bepaald bedrag betalen, en daarna layed back op de bank onze games kunnen spelen zonder al teveel gezeik. Ja een dikke PC heeft meer power maar het verschill tussen een PS4 of Xbone t.o.v. een PS3 of X360 is en blijft aanzienlijk te noemen. Kan je als PC gamer wel blijven roepen dat jouw PCtje sterker is, maar zeg er dan ook gelijk bij hoeveel je ervoor betaald hebt en hoeveel uur je bezig bent met zo een ding voordat je een game kan spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het punt is dat developers gewoon minder vrijheid hebben met zwakkere hardware. Dat betekent dus dat ze minder dingen kunnen doen en dus bepaalde features moeten schrappen. Dan over het prijskaartje: De consoles kosten misschien minder dan een game-PC, maar dat verschil van 200 euro heb je in no-time terugverdient. Een game op de PC kost namelijk (buiten de sales) net iets meer dan de helft van de console versie. Dan hebben we op Steam natuurlijk ook nog die belachelijke sales en heb ik het nog niet eens gehad over de HumbleBundle. Het kost mij op de PC net zo veel/minder tijd om een game te kopen+installeren als op de console. Ik koop hem via steam (of koop ergens bij een webwinkel een origin/steam/uplay/enz. key), download+installeer hem direct en kan gelijk spelen. Tuurlijk, PC gaming is minder leuk als je met 2 of meer personen bent, maar verder zitten er eigenlijk weinig nadelen aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even over hier onder, anders zo veel scrollen: PS4 die geen DLNA ondersteunt was een visie? Sony heeft zelf gezegd in ongeveer de woorden "oh, hadden we niet eens aan gedacht LOL, we voegen het wel is toe als jullie er zo om zeuren geez..". ^ was subjectief, DLNA zelf boeit me geen flikker welke console het wel of niet heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

next-gen zie ik meer als een tussenstap van de xbox306/ ps 3 naar de Echte next-gen... betere graphics maken het toch niet next gen... en in de cloud en dat gezichtsherkenning en dergelijke.. dat zat 2jaar geleden al op m,n gsm...(smartphone) maar toch gaat de xbone en de ps4 beide hier onder mijn tv staan....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hype is nooit terecht. Moet wel zeggen dat ik de PS4 nagenoeg perfect vind. Xone kan ik niet veel over zeggen omdat ik er nog niet mee gespeeld heb. Maar naar mijn weten is de controller hetzelfde en de D4 is een wereld van verschil met D3. En wat betreft de clash tussen Roan en Klaas-Jan, Laatsgenoemd is een fan van Sony maar vind hem nooit een fanboy. Roan daarintegen probeert objectief te zijn maar geeft niet op dat de PS4 beter is, wat wel degelijk bewezen is met polls, previews, reviews en experts. Natuurlijk zal de Xone goed zijn, maar MS heeft 100 keer door de stront moeten rrollen om trouwe fans niet te verliezen, wat overigens wel gebeurd is. En nog struikelen ze over een aantal pittige hobbels. MS wint Amerika maar verliest de wereld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oh oh, wat een gein. Ik zeg nooit dat de PS4 beter is omdat ik hem ZELF niet beter vind. Omdat je het zo graag wilt horen: het zal vast wel voor een groter publiek beter zijn/lijken zoals het er nu voor staat. En tja, natuurlijk is de DS4 veel beter dan de DS3, maar dat het nu qua ligging gewoon bijna gelijk is aan de Xone controller maakt de DS3 controller gewoon veel minder dan de Xone controller/Xbox 360. En dat qua ligging kan ik nu wel zeggen aangezien ik de controller in men klauwen heb. Voor het geval de eerste de beste fanboy nog de DS3 moet verdedigen: als je hem nog steeds beter vind liggen dan de Xbox controllers vind je dat ook beter dan DS4. Plaatsing van linkerpook is slechts een wenning, zelfs ik ben door vrienden gewend de 2 poken naast elkaar te hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide, zowel de D4 als de console wint ten opzichte van de Xbox One. Kijk iedereen zijn smaak en ding, maar Roan geef toe, je wil gewoon niet toegeven dat de PS4 feitelijk beter is. Niet jouw mening maar echt puur gebaseerd op de verhalen van anderen. En wat betreft de controllers, qua functionaliteit is de D4 echt vele malen beter als de controller van de xbox. De plugin voor je headset, de speaker, de touchpad, het materiaal. Komop Roan wordt realistisch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn geen games die ik wil voor de next gen, ja battlefield 4 lijkt me wel tof maar daarvoor ga ik geen ps4 aanschaffen. Enige game die ik echt wil hebben is de division, maar die komt pas eind volgend jaar dus heb nog alle tijd. Intussen speel ik nog ff wat klassiekers op me lappie en ps3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...