Ga naar inhoud

Garry's Mod topic


mohamed

Aanbevolen berichten

als je die console puur voor 1 game haald, terwijl die game ook uitkomt op andere consoles, is het nogal waste of money.. het apparaat word echt niet 300eu binnen een jaar, dus als je t geld nu hebt liggen, zie ik nog steeds niet in waarom je nu geen investering doet, en over 3maanden wel. het gaat erom dat je een nieuwe console niet PUUR voor 1 game gaat kopen, hoop ik voor je althans. daarnaast zegt ie duidelijk MAINLY, dus er zijn meer games die je wel wil spelen, maar niet de hoofdreden zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

je weet dat je slechts over een verschil van 2 a 3 maanden praat m.b.t. release van nieuwe games namelijk, zoals DriveClub en inFAMOUS. het blijft ieder z'n eigen keuze uiteraard, maar ik blijf t vreemd vinden dat je een console in huis wil halen voor 1 game, en vervolgens na 20u gamen je die console kennelijk een half jaar niet meer aanraakt ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien zijn het er wel 500, of 5000? ik bedoel er alleen mee te zeggen dat je niet hoeft te hopen op cancelling van een pre-order. sterker, al zou er maar 1 voor zijn, nog geen probleem aangezien ik zei ''voor elke persoon die afbeld zijn er nog we l'' dus ook als er maar 1 persoon is die hem dan kan ophalen, val je nog buiten de boot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, begrijpend lezen much? Ik zal het je even wat duidelijker uitleggen. Ik HAD 2 games om te spelen. Ik ZOU nog maar 1 game (AC4) hebben om te spelen als ik hem nu zou halen. met 2 games zou ik wel even vooruit kunnen komen. Precies als jij zegt, 1 game is te weinig om hem nu te kopen, dus cancel ik hem. Zelfde geval misschien met Jessetje. Je geeft het goede argument, maar staat aan de verkeerde kant ermee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En on a side note, bij Game Mania kan je het sowieso wel vergeten want iedereen die bij de 1e levering zit heeft voor 14 september minstens 150 euro moeten afbetalen, niemand die dat dan nog cancelt. Misschien kleine winkeliertjes die je kunnen helpen idd, maar de langer je wacht hoe kleinere kans.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap wel wat je bedoelde ;) ik zeg alleen, dat je nu een console uitstelt om 2-3maandjes later hem misschien wel te gaan halen. maargoed nogmaals, ieder z'n keuze.. waarbij ik alleen denk, koop hem dan nu, en misschien zijn er alsnog een paar next-gen titels die toch het spelen waard zijn ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jessetje zal waarschijnlijk dezelfde situatie hebben als ik. Als hij echt alleen van plan was WD te kopen ben ik het wel met je eens dat hij stom bezig was. Maar ik stel hem niet uit voor 2-3 maandjes, ik was van plan beide next-gen's te halen, maar nu ik de PS4 uitstel doe ik dat pas in de zomer van volgend jaar of later, omdat ik niet 2 consoles binnen een maand tijd ga aanschaffen. Ik hoopte nu even met de PS4 vooruit te komen voor ik de Xbone kreeg maar dat lijkt nu nutteloos.
Link naar reactie
Delen op andere sites

beide consoles zijn in principe geen gok, aangezien 3rd party games allemaal ervoor uit komen. echter, (persoonlijk) vind ik de 1st party devs van Sony van hogere kwaliteit dan die van MS, vandaar ook mijn keuze voor PS4. ik vertrouw erop dat die toffe exclusives wel komen, net als op de PS3 het geval is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Praat hier over Garry's Mod. Zijn er mensen die het spelen? Heb je vragen over het spel? Kom dan naar dit topic! Algemene informatie (Wikipedia): Garry's Mod (of GMod) is een sandboxspel voor de Source engine. In Garry's Mod kan de speler objecten bouwen, vijanden of vrienden (NPC's) doden en experimenteren met de diverse mogelijkheden van de Source engine. Garry's Mod werd ontworpen door Garry Newman en voor het eerst uitgebracht in 2004 als mod voor Half-Life 2. Buiten de welbekende Sandbox mode heeft Garry's Mod tegenwoordig ook heel veel andere modes, die elk als een spel apart kunnen worden gezien. Hier enkele voorbeelden met de beste Youtuber ooit: Death Run: http://www.youtube.com/watch?v=e-9L2pUIXuU Trouble in Terrorist Town: http://www.youtube.com/watch?v=_r_yFLTKdfc Prop Hunt: http://www.youtube.com/watch?v=ab8TumnQDTY Stop it, Slender!: http://www.youtube.com/watch?v=K1CC7hJafJA
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...