Ga naar inhoud

Oud-redacteuren: welke zou je het liefst terugzien?


roasted_geek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1. Assassin's Creed IV: Black Flag 2. Bioshock Infinite 3. Zelda: A Link Between Worlds 4. Fire Emblem Awakening 5. Pikmin 3 6. Bravely Default 7. Super Mario 3D World 8. Rayman Legends 9. Pokemon X / Y 10. Tomb Raider 11. Mario & Luigi Dream Team 12. Phoenix Wright Dual Destinies 13. The Last of Us 14. Animal Crossing New Leaf 15. Monster Hunter 3 Ultimate
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dit dus echt niet in volgorde, dus hier in willekeurige volgorde, van wat ik gespeeld heb: Battlefield 4, Bioshock Infinite, Assassin's Creed 4, GTA V, GRID 2, Splinter Cell Blacklist (ben geen enorme stealth fan, maar vind hem erg goed). Overigens ben ik nog bezig met Metro Last Light, en sta ik op het punt om aan Tomb Raider te beginnen. Verder denk ik dat ik The Last of Us, Forza 5 en Killzone Shadowfall ook aan dit lijstje zou kunnen toevoegen als ik ze gespeeld had,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel bar weinig games gespeeld die dit jaar zijn uitgekomen, zie ik zo. Vooral veel oudere games gekocht/gekregen. Dus bij deze mijn lijstje van games uit 2013. 1.Bioshock Infinite 2.Shadow Warrior 3.Papers Please 4.Ascend; Hand of Kul 36. Call of Duty Ghosts Hier moet natuurlijk verandering in komen :/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...