Ga naar inhoud

Wat is het verschil tussen een vraag en een discussie?


lycidas

Aanbevolen berichten

Het verschil tussen een discussie en een vraag zit hem in het kunnen geven van een sluitend antwoord. Wanneer je dus wil weten welke game je moet kopen is dit een discussie! Waarom? Omdat mensen het hier oneens over kunnen zijn. Vragen zijn zaken als, waarom heb ik mijn PU nog niet gehad? Ik heb mijn PS3 aangesloten op mijn TV met een HDMI-kabel en het geluid stottert bij sommige games, hoe kan dit en hoe los ik dit op? Dus nogmaals, is er een sluitend antwoord mogelijk waar geen discussie over mogelijk is, dan stel je een vraag. Anders open je een discussie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. Een vraag is een zin die bedoeld is om informatie in te winnen, een verzoek te uiten of tot denken aan te zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...