Ga naar inhoud

Het algemene GTA V topic


jasongta

Aanbevolen berichten

  • Reacties 686
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
HEBBEN ZE GVD DIE KK BOUNTY SHIT WEGGEHAALD!!!!!!!!!! HOEREN! Nou mag Rockstar echt doodvallen. Heb ik vandaag toevallig eindelijk iemand gevonden die die bounty shit wilt doen, mag je nu maar 1x in het uur een bounty op iemand plaatsen! AAAAARRGGH ik ben zo pissed op dat kut spel dat ik zelfs nooit meer een bounty eet! Ik ben sinds Brutal Legend vastliep niet meer zo kwaad op een spel geweest!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Oke ik heb dus vandaag na een paar maanden weer GTA V gespeeld en holy shit wat een bagger game is het in vergelijking met GTAIV: TBoGT (speel ik nog wel vaak) en GTA:SA, om te huilen gewoon. Ik kan gewoon geen lol beleven in GTAV: - Cheats en cheat code systeem is super slecht in V. Bij IV moest je maar 1 keer die cheat invoeren en het stond voor altijd in je mobieltje nu moet je net als in SA de cheats steeds overnieuw invoeren. Maar het grote verschil is dat SA een fatsoenlijke No Cop en Never Die cheat had + de cheats in SA is gewoon superieur. Je kan verdomme niet eens een hydra spawnen in gtaV. - Auto rijden is een gigantische downgrade in vergelijking met gtaIV. Het voelt gewoon zo simpel en doods aan. Sure je kan nu makkelijker auto's ontwijken maar dat kan in IV ook met wat skills en het voelt verdomd goed. - Politie in V zijn allemaal professionele hitmans, zit verdomme tien meter verderop van de politie te rennen en ze schieten allemaal headshots 3-4 schoten en bam dood. Je kan niet eens vlakbij een voorbijganger staan of ze bellen binnen 1 minuut de politie die binnen 10 seconden een 2 sterren wanted level wordt waardoor je gelijk geknald wordt door de politie, wow wat een lol. - physics moest soort van superieur zijn in gtaV. jezus wat een leugenaars. Wat ik altijd in TBoGT doe is een autootje pakken en mensen omver rijden, heerlijk stress relief en daarbij is het nog grappig om te zien hoe ze met een wolkje weg vliegen als je ze raakt en hoe ze neer vallen. Bij gtaV is daar niets meer van te zien, het voelt zo lomp en zwaar aan als je omver rijdt, ook de drie hoofdpersonen bewegen zo lomp en zwaar ik moest soms zelfs meerdere keren op die sprint knop drukken voordat ze überhaupt gingen rennen. Wat ik ook altijd doe in TBoGT is mensen van de trap duwen bijvoorbeeld of gewoon hun laten struikelen, dat kan bij gtaV niet meer. Wtf R*. - De map is nog wel oke, beter dan IV sure maar het is ook soms super dood in de straten van Los Santos in V. Ik zou zeggen dat gta:SA groter aanvoelt maar dat komt meer vanwege de feit dat je van LS naar het platteland kon gaan en van het platteland naar San Fiero en van daar naar de woestijn/area51 en van daar naar Las Venturas. Veel leuker natuurlijk! Bij gtaV kan je gewoon een rondje om de eiland gaan, misschien door het bos rijden en dan weer naar Trevor's buurt gaan maar je ziet niets bijzonders hooguit een hertje of twee plus een paar coyotes en ontiegelijk veel politie maar dat verveelt snel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...