Ga naar inhoud

Het algemene GTA V topic


jasongta

Aanbevolen berichten

  • Reacties 686
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het type motor dat Franklin standaard heeft heet een Western Bagger. Lol. Erg ontoepasselijke naam naar mijn mening, omdat het de mooiste motor in de game is. Ik heb trouwens nog een tip; Net achter gekomen. Als je bij auto's iets voor de achterwielen schiet zie je de brandstof eruit lopen aan de onderkant. Als je dan op de grond eronder schiet vat het vlam. Bij hogere auto's, SUV's etc... zie je het beter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fucking vet wat er net gebeurd is. Ik zocht dus nog naar een Phoenix voor in Trevor's opslag. Dus ik start V op. Ik begin met Michael en switch naar Franklin. Op het moment dat hij de kroeg uitstapt zie ik eindelijk een fucking mooie groen met gele Phoenix voorbijrijden. Vervolgens zet ik een waypoint ergens ver boven in de kaart en begin daar naartoe te rijden. Daarna switch'te ik naar Trevor en begon ook naar dat punt te rijden. Na 5 minuten kom ik aan en switch terug naar Franklin. Die was er bijna dus ik switch weer terug naar T. Vervolgens zag ik met Trevor Franklin aan komen rijden en hoor je Franklin zeggen: "Hey watcha doin' here, wanna hang out?" Toen stapte die uit en ik stapte in die Phoenix en drukte op decline voor hang out. Dag Franklin, hallo Imponte Phoenix. Hahaha geweldig dit!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Guys, ff een vraag met betrekking tot de gekochte auto's in de single player.. Ik ben hier een komplete noob in.. Heb ik net een auto gekocht met Trevor. Rij ik naar die striptent "safehouse" om te saven en vervolgens sluit ik het spel af. Later begin ik weer, auto weg. Nergens te vinden. Houdt dit in dat ik elke gekochte auto in zo'n parkeergarage moet zetten voordat ik het spel afsluit om hem te behouden? Hoe de fuck werkt dit?
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ja, om voertuigen te saven in de singleplayer moet je ze of in de garage bij je huis plaatsen, of in die garages waar je er vier in kan zetten. Maar als ik nou zo auto koop en ik rij daar mee naar een missie, de missie is gedaan (zonder die auto) en na die missie ben ik totaal ergens anders, waar is mn auto dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...