Ga naar inhoud

Het algemene GTA V topic


jasongta

Aanbevolen berichten

>Politie in V zijn allemaal professionele hitmans, zit verdomme tien meter verderop van de politie te rennen en ze schieten allemaal headshots 3-4 schoten en bam dood. Je kan niet eens vlakbij een voorbijganger staan of ze bellen binnen 1 minuut de politie die binnen 10 seconden een 2 sterren wanted level wordt waardoor je gelijk geknald wordt door de politie, wow wat een lol. Dit is inderdaad echt pure aids. Ik ging laatst met Franklin met de taxi naar het vliegveld, ik stap uit en kijk ff op z'n telefoon. Onder tussen begint zo'n halfgare bosmongool fotootjes van mij te maken en zegt "That's it, I'm calling the cops", meteen twee sterren zonder ook maar een flikker te hebben gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 686
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het leukste aan GTA IV was het koffiebeker gooien naar mensen. Het was een van de eerste dingen die ik meteen probeerde toen ik GTA V binnen kreeg, alleen kon dat niet meer. Fucking domper is dat. Net als het feit dat je geen burger shot etc. meer binnen kan wandelen. Het zijn de kleine dingen die een game zo veel beter kunnen maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik erger me inderdaad wel aan de kutpolitie in GTA Online. Ik wil bijvoorbeeld gewoon naar een paar vrienden, maar dan rijd politie tegen mij aan, waardoor ik 2 sterren heb, en vervolgens raak ik ze niet meer kwijt. Ze schieten ook nog eens 100% raak.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pancake is hét voorbeeld van zo'n console mongool die op pc gaat flamen, waarvan er zo veel zijn, en waarvan er ook te veel zijn die pc spelen en op consoles flamen. . Als al die mensen nou in Afrika zouden worden gezet, en alle mensen uit Afrika zouden naar hier komen, zou de wereld een betere plek zijn. Niemand heeft jullie nodig.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> En hoeveel uren heb jij in WoW zitten? Haha precies, kk nerd Geen 710 uur in ieder geval. > Blackvelvet speelt op de pc. Weejewel, die masterrace waarvan elk steriotype tot nu toe spot on is Ik speel vaak zat op de PS3 en PS4 als ik daar zin in heb. > Goh wat lijkt mij het leuk om onze levens te vergelijken en eens te kijken wie hier nou echt geen leven heeft. Ik werk 16 uur per week, ga zo nu en dan naar school en spendeer de rest van mijn tijd met vrienden of speel ik een game die mij zint op dat moment. Van jou weet ik het al: LWOO, GTA, eten en slapen. > Vervolgens kom je met uitspraken waarvan je denkt dat je gelijk hebt maar waar de waarheid hierachter totaal anders is Waar ben jij telkens mee bezig dan. Spreek jij wel de waarheid over Arendjan of mij of wie dan ook? Nee, dacht het niet. > Rockstar heeft al heel veel tijd en geld gestopt in het bannen en updaten door hackers en modders, en daarom is er geen pc versie. Rockstar kent de feiten over het steriotype pc gamer Fout. Rockstar heeft modders op de PC altijd gesteund. Ze hebben altijd "reclame" gemaakt als een modder weer iets vets had gemaakt in GTA IV. Jammer joh. > Ik heb geen computer Sure.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ik erger me inderdaad wel aan de kutpolitie in GTA Online. Ik wil bijvoorbeeld gewoon naar een paar vrienden, maar dan rijd politie tegen mij aan, waardoor ik 2 sterren heb, en vervolgens raak ik ze niet meer kwijt. Ze schieten ook nog eens 100% raak. Heb ik ook altijd. Word er doodziek van als bv een vriend voor me rijdt en agentjes achter zich aan heeft, dan bump je soms tegen één van die auto's aan heb je direct 2 sterren. Erg irritant inderdaad. Makkelijk afschudden gaat ook niet altijd, zeker niet als je een timed missie hebt o.i.d.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...