Ga naar inhoud

Het algemene GTA V topic


jasongta

Aanbevolen berichten

"En hoeveel uren heb jij in WoW zitten? Haha precies, kk nerd" Geen 710 uur in ieder geval. Al heeft Blackvelvet 2000 uur in WoW zitten, dan hij is nog steeds kk nerd. Ten eerste is WoW een MMO, een spel dat je veel langer hoort te spelen dan een spel als gta. Ten tweede is WoW al veel langer uit dan Gta. Gta is niet eens een jaar uit, en als je er dan al 710 uur in hebt zitten ben je eerder een "kk nerd" dan wanneer je nu 2000+ uur in WoW hebt zitten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 686
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Hilarische aannames. Zelf maak je de meeste hilarische aannames. Zo te zien lacht iedereen hier je uit, terwijl jij nog steeds denkt dat je een grote eindbaas bent met veel slimmere opmerkingen dan wij maken. >Uitgaan ken je waarschijnlijk niet >Rockstar kent de feiten over het steriotype pc gamer >Ik ga niet eens de moeite nemen om hier op in te gaan. Jij bent vast heel gezellig om mee uit te gaan

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké Pancake ik geef het toe, jij bent veel te slim voor ons, en we kunnen gewoon geen antwoord op jouw slimme vernuftige comments bedenken omdat jij zo veel slimmer dan ons bent.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een spel 710 uur gespeeld zou hebben zou ik mezelf echt allang verhangen hebben, want dat zou betekenen dat ik het leven niet meer zou zien zitten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Jullie zijn kanker triest. Als ik een van jullie in het tegen zou komen sloeg ik je bril van je neus en werd je 2 jaar later wakker uit een coma. Oeps, ik overtreed de PU.nl regels. Ban me maar. Ben wel klaar met dat kanker trieste nerd volk hier Stoer man. Je hebt nu echt meer respect gekregen van mij, echt een stoere GTA houding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik heb GTA V offline uitgespeeld, superveel lol gehad en het rustig aan gedaan (srry boys, ik ben een 'slechte' gamer met weinig tijd om te gamen). Mijn vraag is nu: zal ik aan online beginnen? Is het gaaf, ik geloof dat de bugs eruitzijn waardoor je niet van een random dude heel veel geld krijgt en zelf rustig kan opbouwen. Plus hebben jullie nog tips voor het online spelen? Ben een beetje bang dat ik non stop wordt neergeknald
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een ideetje voor GTA online namelijk een soort auction house voor auto's. Je kan bieden op auto's die custom gemaakt zijn of gewoon de standaard auto's die door andere gamers worden aangeboden. Denk aan dat auction house in FIFA ultimate team. Eventuele toevoegingen van custom wapens en huizen zouden ook kunnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...