Ga naar inhoud

Het algemene GTA V topic


jasongta

Aanbevolen berichten

  • Reacties 686
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ff een, voor de meeste, hele domme vraag en schiet me maar dood als ie al 1000X gesteld is, maar: Kan je GTA V straks op 17 september ook downloaden via PSN. Voor mij is dit 10x beter aangezien hier op dit eiland dingen nooit op tijd aankomen en ik betaal me helemaal scheel aan een game hier bij die hindoes (alle electronica stores zijn van hindoe's op Curacao, vandaar)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vraagje, ik hoop dat iemand ervaring hiermee heeft. Ik wil graag GTA V pre-orderen via bol.com of whatever. Ik heb eerlijk gezegd een scheithekel aan pre-orderen omdat er altijd wel iets mis gaat en dan krijg je hem of niet op de release dag, of een week later. Maar omdat bij de grote winkels GTA V waarschijnlijk uitverkocht zal zijn, wil ik wel speel garantie op de 17de. Nu de echte vraag. Heeft iemand ervaring met het pre-orderen bij bol of Gamemania óf eventueel een andere winkel. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pre-order meestal bij Game Mania. Bij de Game Mania betaal je 5 euro van te voren en de rest op de dag van de release (of de dag dat je je game komt ophalen). Op de dag dat mijn game beschikbaar sturen ze mij een sms waarin staat dat ik hem kan komen ophalen. Als je het zeker wilt weten moet je ff langs jouw Game Mania gaan om te vragen of ze nog GTA V hebben en die aan jouw kunnen geven op de 17e.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...