Ga naar inhoud

CDAB 29 [XXIX] Als je een ontbijt op bed wil, slaap dan in de keuken.


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Quote Wij Nederlanders hebben natuurlijk een trauma door Prins Friso opgelopen dus wij weten hoe ernstig het is. ^Kijk wat die gast in dat Schumacher topic plaatste. Waar slaat dit op? Het is natuurlijk kut voor die vrouw en dochters, maar ik als Nederlander heb er geen nacht wakker van gelegen. Dit kan iedereen gebeuren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij niet beroemd was geweest had het niemand ene donder kunnen interesseren. Donder dus op met je domme Michael Schumacher steunbetuiging topics. Net wat we nodig hebben een roekeloze man die waarschijnlijk door eigen schuld nu weer alle media aandacht van de wereld na zich toetrekt omdat hij oh zo zielig is. Alsof er geen belangrijkere onderwerpen zijn die de aandacht vragen dan slechts een normaal ongeval, iets dat dagelijks voorkomt. Bovendien krijgt deze man medische zorg waar de normale burger alleen maar van kan dromen. Ik vind het erg, maar was het een opa 3 straten verderop geweest, dan had ik er waarschijnlijk geen weet van gehad. Dus, Michael Schumacher = opa drie straten verderop. Fijne feestdagen allemaal :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik heb nog nooit in m'n leven een DMC gespeeld (ik was te skeer in ps2 tijden en daarom zou ik er ook geen kopen voor previous gen. Waar kan ik het mee vergelijken? Want het is nogal een aardige download. MGR GoW Bayonetta Ninja Gaiden Dante's inferno ?? Of is DMC: Devil May cry nergens mee te vergelijken en is het gewoon supervet? Want dan ben ik ook om!
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://intellihub.com/wp-content/uploads/2013/11/Mayn-Documents.png Mexican Government Releases Proof of E.T.’s and Ancient Space Travel In what will soon be considered as the Holy Grail of extraterrestrial research, the Mexican government has released ancient documents proving the existence of E.T.’s once and for all. [1] The two circles near the center of the artifact appear to be earth. [2] This appears to be a spacecraft of some type. [3] This appears to be a massive comet or asteroid headed toward earth. [4] Appears to be a specially designed spacecraft capable of deflecting a large comet or meteor, such as NASA “Deep Impact”. [5] Appears to be an astronaut in control of a craft. [6] What appears to be an intelligently controlled spacecraft. Newly released Mayan documents, i.e. artifacts, dating back at least 1300-years reveal that the human race is not alone and highly advanced technologies including space travel have likely existed for quite some time. Not only does this documentation released by the Mexican government show the existence of an explorer race, it may also reveal the roots of mankind. Some consider the government’s presentation of the information to be a major step forward for humanity as the truth is finally being slowly let out. Hopefully this will prompt other governments around the world to be more forthcoming with such information, turning the tide in the UFO and extraterrestrial research community for good. Interesting....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verhaal is wel vet, de tussenfilmpjes, maar het wordt zo snel zo fucking saai. Ik heb alleen deel 1 goed gespeeld, maar je krijgt altijd alleen maar die vogelverschrikker marionet vijanden. En bij deel 2,3 en 4 ook alleen maar die! En dan heb je ook nog het S rang systeem, waardoor je elk level perfect moet spelen, dan heb ik er geen zijn meer in. Daarin is het wel te vergelijken met Bayonetta en MGS, veel te veel werk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...