Ga naar inhoud

CDAB 30 [XXX] SLECHT WEER BESTAAT NIET


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik eet normaal gesproken echt heel weinig. Ontbijten doe ik al 20 jaar niet, fruit eet ik nauwelijks, wat is een gezond tussendoortje?, als mijn avondeten minder is dat mijn krentenbol in de middag kan ik beter meteen dood neervallen en frituur doe ik vanaf nu liever 1x in de week. Sporten doe ik 1x in de week, eigenlijk te weinig, maar ik heb er nauwelijks tijd voor. En tijd maken gaat ook niet. Ik drink nu veel water, maar af en toe moet ik gewoon cola anders word ik gek. Ik heb geen spiermassa nodig, daar ben ik wel mee gezegend, maar er moet echt vet af. Hardlopen zou ik wel moeten doen, maar mijn botten in mijn benen zijn half broos en dan heb ik na 1x rennen 3 dagen pijn in mijn poten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik prefereer een sport boven fitness. Bij een sport heb je met je team een gezamenlijk doel, en wil je ook echt eerste worden. Dat gevoel heb je bij fitness niet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze dingen zijn prima om te beginnen. Ik begon ik met deze dingen en zag na 2 weken al resultaat. Ik zit nu ook bij een sportschool. Maar ik heb ook een redelijke thuis fitness ( dumbells, halter met bankje, pols wristler etc. Met een lichter gewicht en dan meer reps wordt je mooi gespierd. Ga je zwaar doen en minder reps ja dan wordt je sneller gespierd maar niet mooi gespierd. Ga maar eens naar een bodybuild site en dan naar fotos van leden. Die gasten zijn allemaal super lelijk gespierd. Lelijk gevormd etc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fietsen om je conditie te verbeteren vind ik vrij nutteloos. Ik ken mensen die als hobby 100 km per weekend fietsen, en die zijn toch vrij vatsig. Sowieso duurt het bij fietsen uren voordat je daadwerkelijk je spieren gaat voelen, daarvoor is het vooral je brandende aars omdat dat zadel zo kut zit.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Vet kan super snel omgezet worden in spiermassa Dit is een enorm groot fabeltje. Vet kan never nooit niet worden omgezet in spiermassa. Vet moet verbranden om te verdwijnen, en spieren moeten "kapot gemaakt worden" om vervolgens te herstellen en te groeien. Plaatselijk vet verbranden, bijv. op de buik, kan ook niet. Doe veel cardio, eet gezond en drink heel veel water en je vet zal verbranden en buikspieren zullen dan weer zichtbaar worden. Eet 's morgens als een koning, 's middags als een prins en 's avonds als een...onderdaan?...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Noujah, bij fitness denk je meer van:''Oh nee he, moet ik weer naar de sportschool''. Dat doel van spiermassa kweken blijft misschien in het begin in je hoofd hangen, maar als je een hele tijd sportschool gaat, slaat dat redelijk snel om in geen zin hebben om te gaan.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...