Ga naar inhoud

Wat is je lievelingskerstboom?


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 294
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je snapt het duidelijk niet Ramon. Oh en moeilijke woorden gebruiken maakt je nog niet meteen volwassen lieverd. Dit gaat veel verder dan dat. Dit is al een jaar aan de gang denk ik, tussen mij en Roan. Joepste irriteerde me altijd al omdat hij doet alsof hij zo'n aardige en neutrale jongen is maar ondertussen waar hij kan mensen toch beledigt op een geniepige manier. Ik was er gewoon even klaar mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat het een toffe kerel is tijdens het spelen, maar dat zie je in ieder geval niet terug op PU.nl . Iedereen die iets tegen Sony heeft, heeft Klaas gelijk een hekel aan. Waarbij Roan toegeeft dat xBox One zijn minpunten heeft, en PS met goeie dingen komt (zoals PS+), zou Klaas nooit zeggen dat xBox One iets goeds heeft, of dat de PS4 ook minpunten heeft. Als je al iets zegt over Sony, begint hij gelijk te haten op je persoonlijkheid. Niks mis mee als je een fanboy bent, maar als iemand kritiek heeft op je geliefde bedrijf, zou je daar wel voor moeten open staan en dus niet gelijk boos te worden omdat iemand het niet met je eens is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht.. natuurlijk moet ik er bij worden gehaald door bilmaatje Klaas. Als je echt had gelezen had je wel kunnen zien dat ik erg mild was deze week. Op het voetbaltopic hadden andere veel meer de schijnwerpers, waar vooral de haat ontstond. Datie fanboyish meerdere keren haat op de Xbox One op het Xbox topic of artikelen is zijn schuld, niet de mijne. Ik doe hetzelfde ook niet op PS dingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...