Ga naar inhoud

Goede TV?


JustKloesoe

Aanbevolen berichten

Laat ik dan maar effe 'n mini-review'tje geven: Singleplayer: +heeft vette missie's zoals 'legends never die' en 'federation day'. +Rorke is een goede bad-guy, maar lang niet zo goed als Menendez van vorig jaar. -Riley is te overhyped, hij doet wat in de eerste 2 a 3 missie's en word daarna afgedankt. -cheapy open einde... Multiplayer: +geen underpowered wapens dit keer. +meer variatie in de maps. +geen 900+ en rare circus trucjes met een wapen voordat je een epic camo wil unlocken. +veel leuke en uitdagende challenges voor patches +create-a-soldier!! +geen unlock tokens, maar squad points. -weinig dynamische elementen in de maps. -is quickscopen verdwenen?? NEE!! Extinction: +veel verschillende aliens. +een normaal level systeem met backgrounds voor multiplayer. -veel te scripted.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ik vond al meerdere oude vragen maar vond een eigen vraag met eigen eisen beter gepast. Ik zoek een nieuwe TV met de volgende eisen. - Lage input lag/response time (onder 20 ms) - Full HD - Tussen de 38" en 42" - prijs van maximaal 600 euro, als er extra functies op zitten is het mooi maar zeker niet nodig. Vind kwaliteit van het beeld veel belangrijker. Als jullie tips hebben dan hoor ik het graag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...