Ga naar inhoud

wat wil jij?


borisboef199

Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wil later een Tibetaanse Mastiff. Waarom vraag je? http://www.ealuxe.com/wp-content/uploads/2013/06/Ferocity.jpg http://dogs.bsl-sbt.com/imagefiles/dogsimages/tibetanmastiff_rottweilerlike.jpg Daarom. Hier wat wiki info; Tolerant naar kinderen, zeer gesteld op zijn eigen mensen, maar laat zijn genegenheid niet al te uitbundig blijken. Onverschillig en terughoudend naar vreemden. Excellente niet agressieve waak- en gezinshond. Niet voor beginners: hij is wel gehoorzaam, maar alleen wanneer het hem uitkomt. Eigenwijs, koppig en wil altijd het laatste woord hebben. Kan blafferig zijn als hij buiten wordt gehouden. Geen kennelhond, heeft contact met zijn mensen nodig. Reuen zijn dominant naar andere reuen maar zijn geen ruziezoekers. Kunnen prima met andere honden worden gehouden. Opvallend kenmerk is de vrijwel geurloze vacht. De duurste hond ter wereld, Big Splash, is ook een Tibetaanse mastiff. Een Chinees betaalde 1,6 miljoen dollar voor deze hond. Lijkt me echt een geweldig beest om te hebben. Verder hebben we thuis rond de 100.000 kippen, al zijn dat niet echt huisdieren. 3 schapen. 2 honden (een border-collie en een boerenfox kruising.) en 6 katten waarvan 5 'gewone' Europees korthaar en een Siberische boskat (Neva-Masquerade). Foto's post ik nog wel een keer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...