Ga naar inhoud

Het officiële pro Alie topic


JahArmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Scenario: De Russen vallen de PU werkplaats aan. Elke redacteur verlaat met enige schrammen en vleeswonden het gebouw. Behalve Wouter. Die zit namelijk nog op de wc te bouten als een mallemoer. Het stinkt er duizend keer erger dan de ergste stank die je ooit hebt geroken. Zou je Wouter uit de klauwen van gemene Putin redden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke vraag! Lang antwoord incoming! ;) De media hebben het sowieso zwaar... En dat geldt extra voor traditionele media, zoals tijdschriften en dagbladen. Maar aan de andere kant denk ik niet dat we al zo ver zijn dat er geen plek meer voor is! Vooral voor een tijdschrift dat eigenlijk uniek in z'n soort is. Wanneer je naar typische vrouwenbladen kijkt, daar zijn er minstens 15 van, die allemaal min of meer hetzelfde publiek proberen aan te spreken. Dus op zich is het logisch dat die het zwaar hebben... Maar een gameblad (en dan vooral de PU met een hele eigen insteek) kan zijn plek gemakkelijker vasthouden, denk ik. Daarnaast zie je natuurlijk alsnog wel een verschuiving naar websites, ook voor gamemedia. Ik denk ook dat deze een steeds groter publiek zullen krijgen en wij werken hard om het publiek ook online iets leuks te bieden! :) En mijn eigen rol... Over een jaartje of vijf hoofdredactrice? Dan heeft Jan wel wat rust verdiend... ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Nou, ik ben het niet helemaal met je eens hoor, Alie. Ik vindt bijvoorbeeld Gamer een veel volwassener en intrigerender blad dan de huidige PU. (Alhoewel ik beide al een lange tijd niet meer heb gelezen.) Dat de PU zijn 'eigen insteek' heeft, dat staat vast, maar ik vindt deze eigen insteek nooit zo aantrekkelijk van de PU Ramon, hjb
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...