Ga naar inhoud

4K Youtube videos


georgosgr4

Aanbevolen berichten

Nou dan hebben we iig het zelfde doel voor ogen ^_^ Majah als het foto,'s video's en streams is en ik ben bijvoorbeeld alleen geïnteresseerd in streams wil ik niet door video's en screenshots heen bladeren ;) Anders doen we het zo, Maak jij een topic aan die specifiek gaat over het aankondigen van PS4 streams en dan link je in je uitleg naar je andere topic voor screens en videos. Dan hebben we wat we beiden willen. Pas is je oude topic aan zodat in de beschrijving duidelijk is dat het voornamelijk voor screenshots en video's bedoeld is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, gemist! Hoe ging het? Hou je er rekening mee dat als je streamt, en je stream bekijkt op de zelfde verbinding dat je dan dubbel bandbreedte gebruikt? Op zich dan niet zo gek dat je dan lag hebt. Ik zou om het te testen er niet zelf naar kijken (tenzij je op de wifi van je buurman mag) maar even in de comments kijken van de mensen die kijken :) Ik ben benieuwd naar de volgende sessie! ik denk dat ik deze week ook wel een keer ge streamen, even kijken wat het beste uit komt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Ik heb een paar YouTube video's bekeken die 4K ondersteunen (3840x2160). Ik pakte taakbeheer erbij op mijn computer, en ik zag dat hij 90-100% cpu usage gebruikte!!!! Niet alleen dat maar, ik had ook nog een fps van maar 20! Internet snelheid ligt aan de video sommige moet je 100 mbps+ hebben andere 40-50 ofzo. Mijn Computer specs zijn erg goed vind ik zelf. Classificatie:4.5 Prosessor: Intel Core i5 2.40 2.40 GHz. 6 gig ram. Videokaart: Intel HD graphics 3000 (2 gig) Dus hier de vraag van vinden jullie van het beeld op 4k? En lagt het?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...