Ga naar inhoud

Het 'Ik moet het even kwijt' topic.


Black Velvet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 217
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> Je woorden zijn niet moeilijk, maar het komt irritant over, betweterig, en bovendien maakt het je een douchebag die graag iets wil bewijzen op een simpel forum. *''Zoals ik al eerder zei, dit ligt compleet aan je eigen interpretatie van mijn uitspraken.''* Lees de zin nog eens aandachtig door, neem het rustig in je op en neem vooral even rustig de tijd ervoor, wellicht dat het dan een keer doordringt.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een dag of twee Banished spelen is mijn dorp van 40 mensen naar 12 gezakt. Het ging allemaal perfect, genoeg voedsel en dergelijke tot er een tornado door m'n dorp kwam razen, nu viel de schade mee, maar heeft de tornado precies het "jonge" gedeelte geraakt, wat resulteerde in dat ik opgescheept zat met dorpelingen die de 60 al waren gepasseerd waren. Godzijdank had ik een Townhall gebouwd met de oudjes. Daarmee heb ik de kans op nomads. Met een beetje geluk zijn dat jonge mensen, anders is mijn dorp niets meer waard. Ik zal morgen wat screenshots plaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...