Roan Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Tja, is dat echt zooo erg dat ze wat YouTubers geld toestoppen om wat te zeggen over de Xbox One en wat te laten zien? Klinkt als vrij normale marketing. Het zou pas echt sneaky zijn als ze reviews zouden omkopen, maar dat is iets heel anders dan dit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Ik zou het alleen jammer vinden voor speciale edities. Ik heb Dead Rising 3 digitaal gekocht maar vind het alleen maar fijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
geertwilders Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Ik hoop dat de PU weer zo'n actie gaan doen net als destijds met skyrim dat abonnees voor 40 euro ofzo via PU een spel kunnen kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 DE WEEK IS DOORMIDDEN! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Thief kun je nu met 12 maanden PU voor €61 krijgen, dacht ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Hey, die heb ik volgens mij ook! Goede headset. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 In Star Wars gebruiken ze ook gewoon nog CDtjes hoor ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Zie: Kapitalisme Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Anee Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 Net Walking Dead uitgespeeld. Prachtig, geniaal, uniek en zelfs een beetje ontroerend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Bump voor raymond, hier kan je je feitjes over het buitenland kwijt wat niemand echt boeit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Dit vind ik de beste bump sinds een lange poos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Ik zat vandaag in de bus, ging ik een selfie maken, komen er ineens twee (donker getinte FIY) mannen naast me staan die beginnen nigeriaans engels tegen me te dreigen dat ik geen foto mocht maken met hun op de achtergrond. Ik was bang :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Ze sloegen me bijna :'( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Houdt vooral de xenofobische en kortzichtige oogkleppen op. Laat trouwens het zeggen van ''Raymond'' maar aan Arendjan over; van Roan is het niet grappig noch irritant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sorry ik en danny ( jaharmy) zullen ons voortaan inhouden Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 DunneDraak is blijkwaar een Nigeriaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Haat aan de Randstadrail. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Waarom maak je ook selfies Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Iemand was voor de trein gesprongen en puur voor vermaak gingen we een selfie contest houden. Ik heb de foto overigens nog :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheJokesOnYou Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Rayman Legends is tof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Dat is zeker waar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eindbaasz Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Wat is dat, een bump? <.< Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eindbaasz Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ik heb dit weekend speeksel gedeeld met jonge meissies (19-20). Ze denken een keus te hebben ,maar zijn natuurlijk kansloos als ik met mijn *awesomeness* binnen kom wandelen. Uitstraling is overigens het enige wat ik heb. Qua uiterlijk heb ik niet veel te bieden dus tja. dat was em weer, houdoe! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ik heb trouwens ook nog paar miljard aan erfenissen , ik wil dat graag met jullie delen als jullie je creditcard gegevens geven maak ik het zo snel mogelijk van mijn nigeraens account over. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.