Ga naar inhoud

Het 'be like ed' topic


ChillTick

Aanbevolen berichten

De perfecte game, de perfecte game moet mij echt een wauw gevoel geven, of het nou snes graphics heeft of ps4 graphics, het maakt niet uit. Het moet een spel zijn waarvan de verhaal lijn zo rond de 20 uur is met ongeveer 50 uur extra om alles te verzamelen. Het moet een mix zijn tussen shooter/adventure/puzzel. (beetje tomb raider achtig zeg maar) Ook moet er van mij een boeiende multiplayer inzitten, een multiplayer waar ik echt moet samenwerken om een potje om te gooien van verliezen naar winnen. Daar waar taktiek nodig is om te winnen. Verder gratis DLC's omdat ik een echte hollander ben! Hoop dat je er wat aan hebt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je verlaat de community en zeikt alleen een beetje om de zoveel weken en dan kom je terug om om een gunst te vragen? Egoïst. Anyway, mijn perfecte game zou een MMOFPSRPG zijn in een Fallout sfeer. Dan kun je factions joinen die door mensen zijn opgericht of die al sinds het begin bestaan. Je kunt de goeierik uithangen, bandiet worden en scavengen. Maar het heeft een heel hardcore aspect eraan, ga je dood, ben je dood en de enige manier om je spullen terug te vinden is weer helemaal opnieuw beginnen en ernaar zoeken. Als bandit krijg je een bepaalde status en word je naam rood als je slecht karma hebt, zullen we maar zeggen. Hierdoor kunnen ''politie'' facties je identificeren en vermoorden of in gevangenis nemen, afhankelijk van wat voor'n bounty dat persoon heeft, als je als bandiet in een gevangenis komt, kun je kiezen om helemaal opnieuw te beginnen met een schone status, maar zonder spullen, of je kunt ontsnappen een hogere bounty op je hoofd krijgen en mischien iets van je spullen terugkrijgen. Natuurlijk kun je ook je eigen basis/dorp bouwen, al heb je daar wel veel geld, tijd en vrienden voor nodig om alle resources te scavengen, dan kun je een trade route opzetten die door AI wordt bestuurd en kun je zelf bepalen als leider van de basis hoeveel spullen en guards je meegeeft. (Deze traders lopen rond in de wereld net als een normale speler, help je ze als ze overvallen worden dan krijg je natuurlijk money en een uitnoding met co-ordinaten voor het dorp waar ze van komen.) Maar je kunt ook als guard aan de slag in een grote stad om wat geld te verdienen en hier komt het bijzonderste, net als in Forza 5 heb je een soort van drive-atar. Ben een guard in een stad? Als je uitlogt gaat je guard-atar verder met bewaken als een NPC en verdien je daar weer geld (en mischien loot) mee. Maar dit geld ook als je bandiet of scavenger bent, je kunt je *insert woord hier*-atar ook instellen om hoge-of lage risico dingen te doen. Dus je kan wel dood gaan als ''NPC''. Ik heb nog zoveel meer ideën maar posts hebben een character limit, helaas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Skyrim waar je lekker met vrienden quests kan doen. Ik weet dat TES Online eraan komt maar dat vind ik persoonlijk te moeilijk. Niet dat ik de game niet aankan of iets maar het lijkt me gewoon veel vetter als je de speelwijze van GTA Online naar Skyrim kan brengen. Dus stel je voor: je staat bij een forge je smithing te trainen en ineens roept een vriend van je door ze microfoon dat ie aangevallen wordt door een draak. Je trekt je sterkste armor aan en pakt je beste Bow om hem te helpen die draak neer te halen... Of een van je vrienden zit vast in een dungeon of quest en komt niet verder omdat hij een te laag level is. Dan ren rij diezelfde dungeon in en kan jij hem naar t einde helpen. Ik heb Skyrim helemaal kapot gespeeld en er zo een 200 uur inzitten (is voor sommige misschien niet speciaal maar dit komt van iemand die de meeste single player games inclusief rpg al na een paar uur gezien heeft). De hele wereld van Skyrim is gewoon top en gaat nooit vervelen. Vooral de diversiteit bevalt me enorm. Ook vind ik het heerlijk dat wanneer je 150 uur in Skyrim hebt rondgelopen je nog steeds verrast kan worden door dingen. Of dat je keuzes ook een groot gevolg hebben in de rest van Skyrim. Hoop dat je hier iets mee kan;) Als je vragen hebt zet je die maar hieronder of stuur je een PM.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een game die je ook thuis op de bank met je 3 maten kan spelen zonder splitscreen (SSBM). Een game die niet perse ook een online functie hoort te hebben om goed te zijn. Als die er wel in zit, laat dan trophies achterwege, of maak ze niet onmogelijk om te halen of er jaren over moeten doen. Zorg voor variatie, eentonigheid is dodelijk. Laat mooie filmpjes zien tussendoor. Goede gamemuziek, lijkt wel alsof ze dat alleen nog in de jaren 90 deden. enz enz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een game waar je gemakkelijk 'instapt' en lekker weg speelt. Het moet, zoals door Squall al genoemd is, een multiplayer zonder splitscreen. Het moet een Skyrim-achtig spel woorden, dus fantasy-RPG. Natuurlijk moet het een sandbox-game zijn, zodat je niet afhankelijk bent van de storyline en ook gerust een paar uur lang de wereld kan ontdekken i.p.v de storyline uit te spelen. Coöperatief quests doen zou ook erg gaaf zijn. De game moet op verschillende platforms uitgegeven worden. Het zou mooi zijn als het spel een paar keer per jaar geüpdate wordt. In die updates zou er extra content toegevoegd kunnen worden, zodat je niet snel op het spel uitgekeken raakt! Ofwel; Game met de indruk te lijken op skyrim, multiplayer zoals GTA: Online.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Het 'be like ed' topic heeft een simpel, maar toch mischien lastige doel: Je moet in de huid van Ed kruipen. Met in de huid van Ed kruipen bedoel ik dat het doel van dit topic is om het volgende te doen: 1. Kies een plaatje dat me games te maken heeft. 2. Edit hem via paint, of een ander programma, zet er leuke tekstbalonnen neer, of zet eronder een tekst neer. 3. Doe dit plaatje op dit topic, zet er indien je dit wil nog een beschrijving of wat anders bij. 4. Wacht op reacties, en kijk naar plaatjes van anderen. En verder, heb respect voor de plaatjes van anderen, en hou je aan de regels van de website. Je weet dat je Ed kunt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel toevallig heb ik vannacht gedroomd dat ik een sollicitatiegesprek had met Ed. Het ging om een baan bij Power Unlimited Radio. Verder was ik nog langs het kantoor gereden en heb daar nog wat rondgekeken. Best vreemd aangezien ik geen rijbewijs heb en dit niet de eerste keer was dat ik over de PU droomde. Je begrijpt dat zodra Ed mijn droom passeerde, ik wakker werd in een zeiknat bed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...