Ga naar inhoud

Game Mania pas nooit ontvangen


sirmeowmers

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
  • Reacties 230
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Dat is ook logisch, er zijn tot nu toe weinig games uitgekomen die op 60 fps draaien op de consoles. De hardware van die dingen is dan ook gewoon niet krachtig genoeg voor zowel goede graphics als een goede framerate. Daarnaast hebben we al vaak genoeg gezien dat console gamers minder waarden hechten aan de hoeveelheid fps in een spel.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Damn, ik zit nog steeds in mijn 1e (en enige) playthrough.... Ik ga er de tijd niet voor hebben om het nog eens door te spelen, maar meestal als ik een hoofdverhaal een keer helemaal gespeeld heb dan heb ik ook weinig interesse om het nogmaals helemaal te spelen, games zoals Mass Effect en mogelijk DAI (maar die kost ook al zoveel tijd...) daargelaten aangezien je dan echt een compleet andere class kan spelen etc. Heb je in je playthroughs echt compleet andere ervaringen gehad of viel dat wel mee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
  • 4 weken later...
De wereld van F4 voelt voor mij iets té bevolkt om echt als 'post-apocalyptisch' aan te doen in tegenstelling tot de voorgaande delen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat F4 zich later na de oorlog afspeelt. Dat je Skyrim meer immersie vind hebben kan komen omdat het zich in een fantasiewereld afspeelt terwijl F4 toch wat meer op de "echte" wereld is gebaseerd? Waarom ik de wereld van F4 verkies boven de anderen komt doordat er veel set stukken in zitten die een gebeurtenis afbeelden die op het moment van het vallen van de bommen plaatsvond, zoals een bankoverval, een wurgpartij op een kluis en bijv. een kat die bij het skelet van een man en vrouw zit. (Is die kat 200 jaar oud?) Veelal heeft zo'n set stuk ergens wel een notitie of een terminal met daarop een verhaaltje over wat er daar gebeurt is. De wereld voelt soms alsof je door de geschiedenis van net voor de 'bom' loopt. Maar goed, kwestie van smaak, uiteraard. Genoeg nu, ik ben het TW3 topic aan het bevuilen met mijn voorliefde voor Fallout en Skyrim. ...sorry <3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...