Ga naar inhoud

Game Mania pas nooit ontvangen


sirmeowmers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 230
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
Zo, alle mogelijke allies samengebracht voor het grote gevecht tegen The Wild Hunt. Ben wel benieuwd hoe het gaat aflopen. Tot nu toe houd het verhaal me nog vast. Heb overigens hard moeten lachen met dat stuk waar Geralt en zijn Witcher maten zich verkleden in Yen haar kledij om The Sorceresses of the lodge te misleiden. Weet wel nog niet of ik onmiddellijk door ga met de hoofdverhaallijn. Of dat ik eerst nog wat sidequests of vraagtekentjes ga doen. Spel is ook zo groot. Maar o zo geweldig mooi!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 90 uur op de teller nu pas mijn eerste Leshen gedood. Één van de tofste monsters in de game hoor. The battle of Kaer Morhen was overigens ook supervet. De tussenfilmpjes met die gevechten zijn om te smullen. Nu ben ik op weg naar Imlerith. Zou zich op de heksensabbath bevinden in Velen en neem aan dat ik de crones daar ook ga tegenkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...
Ik heb ook plots al 25 uur gespeeld terwijl ik het idee heb dat ik totaal niet ver ben.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
Ik ook, hah! Jaren geleden geprobeerd, en ik was niet onder de indruk. Maar omdat iedereen dit spel in hun top 10 zet, wil ik toch een betere oordeel erover hebben. Wil ik toch weten: wat heeft de Witcher 3 wat ik nog niet heb ervaren in Fallout 1/2, of Planescape Torment, of Deus Ex, of Everquest/World of Warcraft?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...