Ga naar inhoud

Word Titanfall de nieuwe shooter koning?


SpaceDistroyerH21

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Zoals jullie weten komt op 13 maart Titanfall. En sommige mensen denken dat het de nieuwe shooter koning word. Maar wat denken jullie daarvan? Zal Titanfall een goed spel worden of word het toch een Titanfaal? Titanfall scoorde op de afgelopen E3 enorm goed, 60 awards! En dan heeft Titanfall later nog eens 15 awards gekregen. In totaal dus 75 awards. Maar is dat misschien niet een beetje overdreven? Persoonlijk lijkt Titanfall mij een super cool spel, maar zelfs ik twijfel of die 75 awards wel terecht zijn. De personen die die awards hebben gegeven hebben natuurlijk wel het spel zelf mogen spelen. Maar dan nog. Destiny lijkt mij eigenlijk beter, maar die heeft minder gescoord dan Titanfall. Ik vond dat Respawn Entertaiment in het begin een beetje wazig deed over Titanfall en ik vind het ook raar dat ze in een match meer bots dan normale spelers stoppen. In totaal 38 bots en 12 spelers. Maar dat hebben ze gedaan om een zo groot mogelijke chaos te maken, maar wel nog de goede balans te hebben en het voor de spelers makkelijker te maken om kills te halen. De bots kunnen ook geen Titan oproepen, want anders zou je als gewone soldaat niks voorstellen tegenover een leger Titans. Ook vind ik het wel vreemd dat je de Alpha niet open was en de bèta word dat ook niet. Dat is gewoon raar dat je de bèta alleen kan krijgen via Gamestop en een andere Franse winkel. Waarom niet gewoon open? Toen de eerste Alpha gameplay beelden kwamen, dacht ik: wow! Dit word nog eens een spel! Wel jammer van de slechte graphics, maar de makers hebben gezegd dat ze in de Alpha ook expres 75% slechter zijn gemaakt. Ik vind de balans er in de beelden goed uit zien, maar toch een enorme chaos. Ook ben je daar niet zo snel dood als in Call of Duty, maar je kan er wel makkelijker kills maken. Dat is best wel chill. De gevechten met de Titans zien er ook vet uit, maar heel lang gaat zo'n Titan toch niet mee. Ik heb ook vrijwel geen enkele bug gezien in de gameplay beelden en ik heb nog niemand er over horen klagen. Een Nederlandse journalist had eens in een interview gezegd dat hij het spel zelf had gespeeld en hij zei dat de game fucking episch is en dat je er niks van merkt of je nou tegen normale spelers vecht of tegen bots. En de game draaide ook op echt 60 fps en had goede graphics. Titanfall krijgt geen singleplayer en dat is best jammer, maar tegenwoordig worden singleplayers steeds korter en niet meer gespeeld. Titanfall is ook echt een game om online te kunnen spelen en dat je hem online kan spelen is het belangrijkste. Boven alles vind ik Titanfall toch niet heel vernieuwend uitzien. Het ziet er wel zo cool uit maar toch is dit niet iets wat ik nooit zelf had kunnen bedenken. In tegenstelling tot Destiny. Door al dat gedoe kan Titanfall nu alleen maar of super goed worden of erg tegenvallend. Ik hoop die eerste. Als die 75 awards terecht zijn gegeven, dan word dit toch wel de shooter van 2014. Maar zo niet, dan zal deze game echt heel erg tegenvallen. Maar Respawn Entertaiment heeft verstand van games ontwikkelen. Ze hebben namelijk al een paar Call of Duty game gemaakt. Dus echt slecht zal dit spel niet worden. En ze konden ook onmogelijk de E3 omkopen om hun die 60 awards te geven, want Titanfall is de eerste game van dat bedrijf. Ze kunnen dus gewoon niet veel geld hebben. Wat me wel opvalt is dat terwijl de E3 60 awards heeft gegeven, de andere game beursen bij elkaar maar 15 awards hebben geven. Alsof Respawn Entertaiment en de E3 een band hebben. Vreemd. Het zou me eerlijk gezegd wel verbazen als Titanfall toch de shooter van het jaar word, want Titanfall is het eerste spel van Respawn Entertaiment. En het lijkt me niet erg logisch dat het eerste spel dat een bedrijf ontwikkeld meteen tot de top zal behoren. Maar zo wel, dan is er een legendarische studio geboren die binnen een paar jaar een groot deel van de game industrie zal beheersen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...