Ga naar inhoud

Verbindingsproblemen Xbox live


Rencus

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Hey mensen, ik zit met het volgende probleem. Ik ben onlangs begonnen met online gamen op de 360. Ik speel samen met 2 vrienden Black Ops 2 online. Maar... Wanneer ik aan het gamen ben word ik constant van het internet gegooid. Ik heb gewoon verbinding met Xbox live, kan ook rustig in de lobby rondhangen maar bij het gamen wordt het problematisch. Zodra ik de game afsluit en weer in het dashboard terecht kom maakt hij weer verbinding met live. Ik heb mn internetsnelheid gecheckt en dat is ruim voldoende Ik heb het cachegeheugen van de 360 al eens gewist Ik ben van draadloos gamen overgegaan op ethernet kabel Ik heb mn wifikanaal al een aantal keren veranderd Verschillende ethernet ports op het modem geprobeerd Port forwarding op de 360 gedaan Game geinstalleerd Niks heeft effect. Na ongeveer een half uur gamen gaat het mis. Ik heb geen idee meer wat nu te doen. Heeft iemand anders hier ook al eens last van gehad? En hoe heb je het vervolgens opgelost? Als iemand me kan helpen, heel graag
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...