Ga naar inhoud

Het grote officiele PU.nl CDAB topic (editie XXXII)


wo538

Aanbevolen berichten

Ze zeggen online dat als je je character niet meer met de rockstar site verbindt ze je dan niet kunnen bannen ofzo, maar weet niet hoe je dat moet doen, niet dat ik er moeite voor heb gedaan dat uit te zoeken, ik heb nog steeds maar een ton. En ja ook de mensen die het per ongeluk kregen, juist die haha. Mensen kregen een waarschuwing dat ze onsportief waren, toen een ban van een dag, 3 dagen, een week, maand enz hahaha. En die hackers hun maar geld blijven doneren hahaha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg gisteren tegen mijn wil in 100.000.000 dollar op mijn rekening gestort. Heb die speler gelijk gereport bij Rockstar, maar ondanks dat ben ik er nog niet zo zeker van dat het allemaal goed gaat verlopen. Wat bijvoorbeeld als ik per ongeluk wat van dat vals verkregen geld uitgeef? Ik heb dus maar besloten om pas weer te gaan spelen zodra Rockstar een patch voor dit hele gebeuren heeft uitgebracht...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er volgt binnenkort een patch waardoor al het geld dat verkregen is via 'hacks' weer verwijderd word. http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52013/the-first-rockstar-verified-gta-online-jobs (tekst in oranje box) In mijn geval zou dat wel betekenen dat ik iets in het rood zal komen te staan. Want sinds ik 100mlj erbij heb gekregen heb ik geen idee meer wat mijn uitgaves waren...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...