Ga naar inhoud

De menselijkheid is ver te zoeken hier op PU.nl


All_is_connected

Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>k denk gewoon dat als je een hele groep guys bij elkaar gooit, de dingen af en toe wat grover er aan toegaan. Geenidee, zal wel man-eigen zijn Ja, vrouwen doen in je gezicht poeslief en achter je rug om lullen ze tegen andere vrouwen hoe irritant je bent. Dan kan je beter het haantjesgedrag hebben dat hier geuit wordt. Het is grover, maar in ieder geval niet achterbaks. Al is dat natuurlijk ook moeilijk te beweren op een internetforum...

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem 1: Het is anoniem, dus je kan je als een klootzak gedragen. Kijk naar Geenstijl, NUjij.nl of de Telegraaf en zie de opmerkingen daar van mensen. Daar word je ook niet blij van als je het allemaal te serieus gaat nemen. Probleem 2: Misschien ook wel de leeftijd (vermoed ik) van de meeste bezoekers, maar bovengenoemde websites zijn voorbeelden dat dit niet altijd de oorzaak is. Natuurlijk is het niet leuk, maar je kan er gewoon niet omheen zonder dat je je afsluit van het internet en zou zelfs het leven in het algemeen. Als ik kijk naar mijn mede verkeer gebruikers dan zie ik ook genoeg dingen waarbij je de hoop in mensheid verliest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zo anoniem zijn de meeste niet meer ivm het hot foto topic. Dat klootzak-gedraag-gedoe moet allemaal niet zo zwaar opgevat worden vind ik. Als ik all_is_connected of Labbers een klootzak of een randdebiel noem, dan kan ik dat niet uit de grond van m'n hart menen omdat ik 'm persoonlijk niet eens ken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je wel een punt. Maar ik denk dat een hoop mensen dankzij de anonimiteit eerder geneigd te zijn om te relschoppen dan als je hier met een Facebook profiel met je echte naam dat zou doen. Een andere oplossing is dat je iedereen eruit schopt die zich niet aan de regels houdt, maar dat is nooit bevorderlijk voor de sfeer. Of je laat enkel betaalde leden toe zoals het forum van bijv. Something Awful, maar dat is niet voor iedere website geschikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is het ook allemaal niet zo belangrijk. Er zijn ergere dingen in de wereld denk ik dan maar. En als iemand dit soort zaken zo zwaar op vat, zegt het misschien ook iets over de persoon die zich dan "gekwetst" voelt. Als iemand dit allemaal zo serieus neemt, dan staat er misschien wel een heel zwaar leven op die gene te wachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...