Ga naar inhoud

Pokémon X en Y


Kim Jong Un

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik moet echt es een 3DS gaan halen, want deze game kan ik al helemaal niet missen. Hier mijn mening die jullie natuurlijk heel veel boeit: -Ik vind alleen de Fire Starter leuk, bij de andere 2 dacht ik echt van "Tefuck is dit?" -De Y-legendary ziet er opzich wel cool uit, de X-legendary vind ik wat minder. -Wat ik zo heb gezien van de gebieden ben ik niet echt onder indruk. Het ziet er allemaal nogal standaard J-RPG uit. -Ik ben benieuwd hoe deze hele nieuwe grafische stijl uit gaat pakken in een Pokémon game! Dus tja, ik ben benieuwd. Wel al erg snel na de 5e gen. aangekondigd, en als het grote deel lijkt op die gras- en waterstarters, hadden ze er nog wel wat langer over mogen doen van mijn part.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het een beetje zonde dat Pokémon de 3D kant opgaat, verwacht ook niet dat dit revolutionair zal worden. Wat ik wil is Pokémon voor de PS3 / PC maar het is van Nintendo dus die kans zit er niet in :p Doe dan voor de Wii U, met alle pokémon, 1 grote open world met Sinnoh, Kanto, Hoenn, Johto en Unova. Dat zou echt episch zijn :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist goed dat de Pokémon de 3D kant opgaat. De style is heel anders, moet ik toegeven. En kan niet zeggen dat het me echt bevalt. Het is meer Japans, en dus heel erg schattig. Erg leuk, maar dat past totaal niet bij zo'n brute legendary als die X en Y. En nee, er komt geen grote Pokémon voor de Wii U, en nee, er komt ook geen Pokémon MMO officieel gemaakt door Nintendo, dat heeft Nintendo al bekend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...