Ga naar inhoud

fanboy VS fanboy


nimzxx

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
na verschillende reviews te lezen op deze geweldige site, komt er steeds iets terug iets wat ik al jaren zie, het eeuwige gevecht tussen fanboy's. ik begrijp dat iedereen zijn favoriete systeem heeft om op te gamen, dat heb ik ook, maar wat maakt in hemelsnaam uit, is nog geen rede om elkaar tot de grond toe uit te branden. als verwend gamer tot terug in de NES tijdperk heb ik op alle consoles gespeeld, zelfs nog voor mijn tijd, heb zo'n beetje honderden games gespeeld op uitlopende systemen. dat je niet tevreden bent over een bepaald systeem dat snap ik, heb ook mijn "succesverhalen" bij bepaalde consoles, maar dat is voor mijn nog geen rede om het systeem af te kraken. kijk elke console heeft zijn voor en nadelen, maar het blijft een console om mensen te entertainen, dat is waar het voor bedoeld is om jezelf te vermaken. als dat nou eens voorop staat en laten we het afkreken van elkaar nou eens achterwege laten, de wereld is al hard genoeg. ben benieuwd naar de reacties van de pu community.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...