Ga naar inhoud

Titanfall (Béta)


Hacker-2

Aanbevolen berichten

Oke, mijn mening over Titanfall, voor zover ik heb gespeeld: Het is een toffe game, dat zeker. Voor een fact paced FPS is die erg goed zelfs. Sowieso beter dan CoD games. Ik denk dat de game wel succesvol gaat worden omdat de game ook erg appealing zal zijn voor CoD spelers omdat de overstap niet zo groot zal zijn t.o.v. Battlefield en het wel vertrouwd snel zal aanvoelen. De titans zijn sowieso erg vet. Ook hierin zit dan ook een learning curve omdat het niet zo simpel een overpowerde tank is voor iedereen. Als je er niet mee kan omgaan ben je dan ook weinig meer dan een kwetsbare meters hoge machine met een gun erop gedouwd. Ervaren spelers zullen hier echter ware deathmachines van maken. Zelf kon ik me aardig op de been houden, maar was ik zelf zwak als iemand op mijn rug sprong en zo mijn Titan langzaam kapot maakte. Dit omdat ik weinig ervaring heb en dus vaak wegsprint of om me heen kijk om te kijken wat al die damage doet, terwijl er iemand op mijn Titan vrolijk zit te knallen. Anyway, ik heb Battlefield al als shooter en dat vind ik voorlopig genoeg. Titanfall is, tho, een goede shooter, en dan met name als je het vergelijkt met andere fast paced shooter. Ik zal hem dus wellicht wel halen als hij wat goedkoper is (vanwege BF4), maar misschien een stuk eerder als er echt splitscreen in komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Titanfall is zeker een enorm goed spel. Ik heb hen EIN-DE-LIJK eens een keer kunnen spelen op de pc van een vriend van mij en het spel overtrof zelfs al mijn verwachtingen. Ik kreeg echt dat gevoel van: MAN DIT IS COOL!!!!!!!! en PAK AAN MOTHERFUCKERS!!!!!!!!!! en AL- OUT- WARFARE!!!!!!!!!!!!!!!! Oh, ik kan echt gewoon geen genoeg van dat spel krijgen, zowel van de filmpjes als van het spel zelf spelen. Er waren toch een paar minpuntjes aan het spel, dat moet ik wel toegeven. Maar als Titanfall uit is, zal ik eindelijk eens een goede vervanger van de Halo 4 multiplayer krijgen. Dit word gewoon (op Destiny en The Division misschien na dan) de nieuwe shooter koning! Gays als R******** moeten gewoon opflikkeren met hun trieste en negatieve gezeik over Titanfall, zij hebben het nog niet eens een gespeeld dus zij kunnen nooit weten als of dit een slecht spel is. Als die personen dit spel hebben gespeeld het niet leuk vinden, begrijp ik dat, want iedereen heeft zijn eigen mening. Maar slechte dingen zeggen over iets terwijl je er gewoon bijna niks over weet is gewoon zielig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...