Ga naar inhoud

CDAB 34 [XXXVI] ''Maar wordt de PU kinderachtiger of word jij ouder?'' ~ Labberstoteles


wo538

Aanbevolen berichten

Het is na een teleurstellende eerste uitgave een tijd terug met veel bugs en niet werkende systemen opnieuw uitgebracht en het is nu fantastisch. Een class/job systeem als in Tactics; bijvoorbeeld je Conjurer op lvl30 en je Arcanist op lvl15 maakt dat de White Mage job beschikbaar komt voor je character die je ook weer kunt levelen tot 50. Je switched classes nu door je armor te verwisselen. Dus wanneer je bijvoorbeeld de Pugilist guild quest hebt gedaan op lvl1 komt de Pugilist class vrij voor je character. Elke class begin je op lvl1 en is tot lvl50 op te voeren. Je hebt nu ook het cross-class ability systeem wat inhoud dat je abilities uit verschillende classes kunt combineren. Daarnaast is de storyline erg goed en zijn de quests naast de storyline ook leuk en uitdagend. Naast de vecht en magic classes heb je ook de crafting classes en gathering classes. Dungeons zijn erg tof om te doen omdat je altijd met 4 speelt. 1 healer, 1 tank, en twee random damage/support classes. Als er ook maar 1 uitvalt crashed de party dus goed samenwerken is vereist! Daarom zoek ik ook spelers waarmee je een beetje kunt afstemmen en fun hebben. Ik ben echt weg van de game. De graphics en ingame muziek is van top niveau. Het kost alleen wel 11e per 30 dagen op prepaid basis.. Dat is de enige kanttekening die je er bij kunt plaatsen, wat mij betreft. Kijk anders wat filmpjes op youtube, al kan ik wel zeggen dat het daadwerkelijk ervaren een stuk intensiever is- vooral dungeons en bosses. Bij de game(25e download, 29e copy)krijg je 30dagen vrij spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...