Ga naar inhoud

ESO guild :bataven


tiago0

Aanbevolen berichten

BCC bezorgers zijn idioten! Vorige week kwamen ze een nieuwe koelkast en een nieuwe wasdroger bezorgen bij mijn nieuwe appartement. Ze waren om ongeveer 13:30 waren ze er. Koelkast neerzetten ging goed, maar toen moesten ze de droger installeren... Eerst gedoe omdat de bon niet vermelde dat het om een trekschakelaar ging, maar na een belletje van hun naar BCC mochten ze toch hem installeren, ze zeiden dat ze wel wisten hoe dat moest.... 2 uur en 10 belletjes naar BCC later werkte het nog niet(naar nu blijkt hadden ze een bruggetje uit de schakelaar gesloopt, mijn oom heeft dit vorige week gefixed). Toen zeiden ze dat ze verder moesten en dat we maar een afspraak moesten maken met after-care, en TOEN bleek dat hun radio nog aanstond en dat hun accu leeg was, om 16:15 stond hun vrachtwagen nog steeds voor de deur......
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...
Beste mensen. Ik en paar mensen zijn begon een Nederlandse guild op te zetten voor the Aldmeri Dominio . Maar op dit moment hebben we nog maar 4 Leden. En willen het graag uit bereiden ben jij nog op zoek naar een guild voor je avonturen in de elders scrolls online . Je kunt ons Joinen via onze website. **Perks** * team speak sever * Website * Forum * Nederlandse Guild **Website** http://www.bataveneso.nl/ **We hopen jullie snel te zien op onze website.**
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...