Ga naar inhoud

Wat is jullie grootste miskoop?


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 334
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

True Crime. Die eerste die zich afspeelde in L.A. voor de PS2. €54 down the drain voor 6 uurtjes mwahmwah "vermaak". Het meest kutte was nog wel dat ze L.A. 1-op-1 hadden nagebouwd, maar de lay-out van een echte stad is niet bedoeld om een game in te spelen. Gevolg was dat je nooit je weg kon vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Halo is natuurlijk dé exclusieve shooter voor de Xbox, maar daarnaast heb je ook nog Gears of War. Gears vond ik echt vreselijk teleurstellend. Voor de Xbox-fans me kielhalen: Op de PlayStation heb je Killzone en Resistance, en Resistance vond ik ook een enorme teleurstelling. Crysis (voor de PC) mocht er dan wel gelikt uitzien, qua gameplay is dat echt mijn grootste miskoop geweest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had Guild Wars 2 gekocht omdat ik nieuwsgierig was hoe GW2 zich wil onderscheiden binnen het (te drukke) MMORPG genre. Het is geen totale miskoop voor me geweest, er zitten zeker leuke elementen in. Alleen voor de lange termijn ben ik toch terug naar WoW gegaan... maar, ik denk dat ik het later nog een keer oppak. Lang leven no-subscription.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...