Ga naar inhoud

Wat is jullie grootste miskoop?


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 334
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Duke Nukem Forever Balls of Steel edition, die had ik op de release (10-06-11) gekocht voor €89,98 bij Game Mania en de game viel een beetje tegen helaas. In december 2011 was de editie voor een week in de aanbieding bij Game Mania voor niet €89,98, maar voor €20,00!!!! Dit was 1 grote miskoop. Verder heb ik uitgerekend dat alle games die ik in 2011 kocht, dat als ik een deel daar van pas eind 2011 kocht ik €500 goedkoper uit was geweest waaronder de Balls of Steel edition van Duke Nukem Forever ook valt. En ik schrok er toen zo van dat ik geen zin had om dat in 2012 te herhalen dus daarom koop ik dit najaar maar 5 games op release, waarvan 4 met mijn verjaardagsgeld en de rest koop ik later wel in de aanbieding. Zo had ik vorige week nog Spec Ops: The Line gekocht voor 30 euro bij Game Mania i.p.v. op de release bij Game Mania op (29-06-12), 15 weken geleden. voor €59,98. schilt dus weer 30 euro.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...