Ga naar inhoud

Wat is jullie grootste miskoop?


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 334
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben het met je eens. Alleen er zijn zoveel games die je gemist hebt dan: - Zelda Skyward Sword - Zelda Twilight Princess (matige port, maar wel goede game) - Kirby Epic Yarn - Sin & Punishment - Okamiden - Red Steel 2 - Mario Kart Wii, maar ik geloof dat je die wel hebt. - Monster Hunter Tri - No More Heroes (2) - Super Mario Galaxy - Super Smash Brothers - The Last Story - Xenoblade Chronicles - My Sims - Little Kings Story Er zijn toch wel games genoeg, maar het moet natuurlijk ook maar je smaak zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor mij is het denk ik ook de wii. Ik heb Mario galaxy 1 en 2, mario kart wii, super smash bros brawl en zelda skyward sword. Wel allemaal enorm goede spellen hoor, maar ik denk dat het toch wat weinig is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh ik weet zelfs nog dat mijn moeder elke keer als ze naar Leids ging eerst even naar intertoys ging, omdat daar één keer per twee weken ongeveer 5 wii's binnenkwamen. Toen had ik er eindelijk eentje. Twee maanden later werd ik gebeld door de Bart Smit, dat mijn reservering daar was aangekomen...

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik erover nadenk, m'n PS3 van 400 euro is ook een beetje een miskoop geworden. Ik heb erg genoten van Bioshock, Soul Calibur 4, LittleBigPlanet, Red Faction: Guerilla en Rayman Origins, maar daar is het zo'n beetje bij gebleven. De paar dozijn andere games waren het vaak gewoon net niet, en er zitten toch echt zogenaamde toppers als Uncharted 2 & 3, Assasins Creed 2, Dragon Age en Bayonetta tussen. Al met al heb ik meer plezier gehad met de spotgoedkope en zwakke Wii en haar games dan met de dure en sterke PS3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, ik kijk altijd heel goed voor ik een game koop, sinds ik ooit speed rader ds aanschafte. Dus eigenlijk kan ik de wii geen miskoop noemen, maar welk de console waar ik het minst op heb gespeeld.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Metal Dungeon staat met stip op een, en dat terwijl ik die game in de aanbieding heb gehaald. Ik denk niet dat er een slechtere Xbox game gemaakt is. Andere miskopen die ik gedaan heb zijn: Neverwinter Nights 2, Alpha Protocol, Fallout New Vegas, Dark Messiah, Rise of Legends, de laatste dragon ball z voor de X360, AC Revelations, Tekken Tag Tournament 2, Virtua Fighter 5, Ninja Gaiden, Two Worlds 2, Risen, Dungeon Siege 3.. en ik mis er nog wel een paar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...