Ga naar inhoud

HET NIEUWS DER WERELD


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

**Westerse landen ( op Zwitserland na ) haten democratie** http://www.nu.nl/buitenland/3721496/merkel-niet-g8-bij-referendum-krim.html Voordat iedereen gaat beginnen met zeiken dat het referendum in Krim zogenaamd niet eerlijk is. Hierbij een andere voorbeeld: http://nu.nl/buitenland/3697668/gemengde-reacties-zwitserse-immigratiestem.html De parasieten in Brussel begonnen Zwitserland te bedreigen met van alles en nog wat om de regering proberen te dwingen om uitkomst te negeren. De haat voor de echte democratie in EU is groot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>'Volgens Merkel is het referendum in strijd met de Oekraïense grondwet' Ik zie hier niet staan dat het Westen democratie haat, en dan nog, wat zou het? Democratie is ook niet perfect. Dacht je dat het Oosten wel zo democratisch was dan? Het andere voorbeeld betreft de onvrede over de moeilijk draaiende economie en migratieproblemen, iets wat ook gewoon in het westen speelt. Wat is nou weer je punt Ilja?
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik denk dat wij westerse mensen geen haat hebben tegen democratie maar wel tegen het feit dat onze dik koppen niet naar de behoeftes van de gewone man luisteren en vergeten ze met hun euries in de ogen wie er voor zorgt dat de economie draaiend houd gelukkig ziet de gewone man nu ook hoe zijn zure belasting geld over de kling word gejaagd met gekke onzinnige dingen ik denk dat er maar weer eens goed naar de rechten en plichten die de democratie bied gekeken moet worden en geluisterd moet worden ....
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk op regerings gebied er meer geld gepompt moet worden in zorg bescherming en educatie en er minder mensen van buiten hier moeten komen werken maar de nederlanders en dit geld ook voor velen in andere landen dat we elkaar moeten helpen en ook de vieze werkje moeten aanpakken , en tegenwoordig schreeuw iedereen maar vrijheid dit vrijheid dat maar hoeveel mensen kunnen echte vrijheid aan
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raul Jawel hoot, directe democratie zoals in Zwitserland, mensen zijn daar maar al te blij mee, zij kunnen zelf referendum beginnen voor elke topic en zelfs om de grondwet te wijzigen. De andere goede vorm van democratie is geleide democratie zoals in Rusland, waar een sterke leider met veel macht het land bestuurd en dus dat er geen eeuwige partij belang gezeik is zoals hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat gebeurt heus niet op alle scholen Dunne doe even normaa Beweer Ik dat? Basisscholen zijn een ramp in nl. Er wordt bezuinigd op personeel waardoor je "plofklassen" krijgt maar vervolgens geven ze extra geld uit aan apparatuur wat na 2 jaar al defect is omdat er niet zorgvuldig mee om wordt gegaan.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en waarom heeft die ozo sterke leider dan propaganda nodig om populair te blijven ? en kom niet aan aanzitten dat het niet zo is want er zijn genoeg voorbeelden van , al geef ik je wel gelijk in dat hier teveel partij eigenbelang is nedereland want tijdens de verkiezingen schreeuwen ze genoeg bij elkaar wat ze later jammer genoeg niet waar kunnen maken ..... en oja heeft iemand van jullie vandaag Het buitenhof gezien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, protesten, paar duizend mensen die zogenaamd ruim 140 miljoen Russen vertegenwoordigen, denk het toch effe van niet. Ja er is corruptie in Rusland, dat wordt niet weggewerkt maar toegegeven en wordt veel aan gedaan. In Nederland daarentegen is de corruptie op een hoger niveau als in Rusland, maar het wordt massaal in doofpotten gestopt, en probeer je dat doofpot publiekelijk te tonen dan krijg je hele justitie achter je aan ( persoonlijke ervaring ).
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou op basis school waar ik op heb gezeten hebben ze net allemaal nieuwe apperatuur aan geschaft en ze gaan daar echtwel fatsoenlijk mee om , plof klassen hebben ze daar idd maar dat was in begin jaren 90 al dus een blijvend probleem wat niet tot goede komt van de leerling zoals ik zelf heb mogen ervaren toen der tijd maar dat er op personeel word bezuinigd kan ik niet zeggen tegenwoordig word dat netjes met stagiaires opgelost en ja dat is goed zo hebben de kids er wat aan de stagiaires doen meer ervaring op
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer zo'n zielig jammerverhaal over hoe de Nederlandse staat op arme Ilja jaagt http://www.elsevier.nl/Buitenland/blogs/2013/12/Vrijlating-Chodorkovksi-bewijst-vooral-Russisch-gebrek-aan-democratie-1435145W/ http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buitenland/article/detail/324039/2008/06/23/Vernietigend-rapport-over-Russische-democratie.dhtml http://www.ziedaar.nl/article.php?id=313 En ik geloof niet dat het ging over corruptie knul, dus verander niet van onderwerp. En waarom reageer je eigenlijk op DunneDraak?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens Ilja, laat maar zitten. Hieronder is al herhaaldelijk aangetoond dat Rusland duidelijk geen persvrijheid kent en een behoorlijk nauwe interpretatie van vrijheid van meningsuiting hanteert dus waarom jij het idee hebt dat Rusland de nieuwe bakermat van democratie is, is mij werkelijk een raadsel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk moeten de europesen lande de groene energie voorzieningen verder uitbreiden beter voor moeder natuur en kunnen we Rusland en Arabische en het gewoon links laten liggen want het gaat toch over het gas wat eigenlijk net zoals aardolie overbodig is we kunnen tegenwoordig al zo veel meer met plantaardige oli ,zon en wind energie ironisch dat het geld , vooruitgang achteruitgang maakt want in 1930 was er electrisch rijden en dat was ook nog zo veel malen beter in het onderhoud
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raul. Whahah, artikel er bij halen over een van de grootste Russische dieven ooit: Chodorkovski. Vind eigenlijk dat Mr. Poetin nogal mild voor hem is geweest, de shit dat deze hufter heeft uitgevreten in de jaren 90 komt overeen wat Al Capone in de jaren 30 uithaalde. Hij verdiende absoluut om nog veel langer in de cel te rotten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...