Ga naar inhoud

CDAB 36 [XXXVI] Het is lekker weer, ga naar buiten!


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dus dat. Ik mis ook een hoop dingen uit NL. Zoals mooi asfalt, hier hebben we echt fucked up wegen met een hoop gaten. Ik mis de Ikea en bepaalde kleding winkels. Het feit dat je alles kan kopen is ook erg fijn in NL. Als ik hier iets nodig heb moet ik het hele eiland afrijden en dan maar hopen dat ik het kan vinden. Iets regelen bij bijv. het stadhuis? In NL doe je dat gewoon via internet, hier moet je erheen minimaal 5 uur wachten en dan maar hopen dat het goed gedaan wordt anders kan je weer terug. En snel internet op m'n mobiel mis ik ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Si dat doe ik ook regelmatig. Soms moet ik wel want het is hier dan niet te krijgen. Het enige nadeel is wel dat er dan extra BTW overbetaald moet worden en ik moet de Shipping Costs betalen. Het valt opzich wel mee, maar het is natuurlijk fijner als je iets direct in de winkel kunt kopen. Zeker met kleding is het makkelijk om het even te passen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Si dat doe ik ook regelmatig. Soms moet ik wel want het is hier dan niet te krijgen. Het enige nadeel is wel dat er dan extra BTW overbetaald moet worden en ik moet de Shipping Costs betalen. Het valt opzich wel mee, maar het is natuurlijk fijner als je iets direct in de winkel kunt kopen. Zeker met kleding is het makkelijk om het even te passen. Ga je dan niet eens naar Miami? Toen ik in Curaçao was voor vier weken zijn we een paar dagen naar Miami gegaan, is niet gek ver weg. Daar heb je zo'n beetje alles, plus een hele goede nacht flink naar de klote gaan wat je nooit meer vergeet :P, ik tenminste.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...