Ga naar inhoud

Battlefield 3: beste game mode?


XpreSsioN

Aanbevolen berichten

Voor de mensen onder ons die Battlefield 3 spelen. Wat is jou favoriete game mode en welke map heeft jou voorkeur? Daarnaast als er mensen zijn die zoals ik nog game maatjes zoeken. Of gewoon gezellig volk om BF 3 mee te spelen dan mag je mij gerust een berichtje sturen!! hahaha Ik ben zelf een fan van Conquest op de map Kharg Island
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn favoriete map is Noshar Canals heb daar altijd de meeste kills en mijn favoriete mode is team death match close quarters vind altijd dat in de gewone death match teveel spelers zitten in de close quartes is het max.16 en dat vind ik lekkerder spelen maar ik speel ook geregeld team deathmatch en rush. Conquest speel ik alleen maar als ik er de tijd voor heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best werkende gamemode vind ik Conquest Domination. Maar ja, ik speel op de PS3 en dan zijn de speleraantallen wat lager. Mits er niemand C4 op de vlag legt, trouwens. Maar zoiets heb je bij elke gamemode... Mijn favoriete maps zijn daarentegen juist weer Bandar Desert en Alborz Mountain. Ik ben de quad-koning (ahem), was één keer zelfs MVP door alleen maar mensen over te rijden... Dat was leuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hoe kijken de meeste van jullie eigenlijk tegen metro aan? ik weet dat daar een vreselijke bottleneck in zit, waar vaak geen doorkomen aan is. Ik vind metro in TDM oneindig kut, omdat daar alleen maar eikels in die gebouwen zitten. Met rush vind ik het wel een aardige map, tot (wederom) het laatste stuk waar die gebouwen vol zitten.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

conquest 64man op Armored kill maps maar niet die death valley, een of andere manier vind ik hem niet fijn ontworpen. Hij ligt me gewoon niet. Voor de rest conquest 48 -64 spelers. Op sommige maps is 64man net iets teveel. voor de rest heb ik gewoon haat aan grand bazaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rush is de leukste game mode. Leukste map vind ik Armored shield en Sharqi nogwat maar dan wel rush, dan zit er tenminste wat vaart in.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...