Roan Geplaatst: 25 januari 2014 Delen Geplaatst: 25 januari 2014 hb aleen nog maar dries merten gekogt dies best goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 Jazeker Teamgeest 100% Overall rating 81 4-3-3 counter voetbal. Keeper : valdes RA : ramos RCV : Puyol LCV : pique LA : Alba RCM : Isco CAM : saldado LCM : Arteta RB : pedro SP : aguero LB : david villa/ Not bad dacht ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 btw ik speel ps3 en 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 ik PS4. als je me ff toevoegt : chemical053. invite ik je x als ik ant spelen ben ik party chat. (als je headset hebt) en gaan we ffkes paar potjes doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 4 februari 2014 Delen Geplaatst: 4 februari 2014 iemand intresse in rooney in FUT? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 is traag van begrip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lizoke Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 ik ben nog maar net begonnen heb al wel een aardig team, maar hoe komt iedereen aan al die toppers zonder geld te investeren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 Meh nu bezig met zoveel mogelijk tots en ifs uit de eredivisie te krijgen. Verder vind ik fut niet heel boeiend meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 30 mei 2014 Delen Geplaatst: 30 mei 2014 Handelen vriend. Zoek nieuwe tutorials op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 30 mei 2014 Delen Geplaatst: 30 mei 2014 Mijn squad: GK: Weidenfeller/ TOTS Fährman LB: Alaba CB: Dante en Hummels RB: Lahm CVM: Javi Martinez LM: Reus RM: TOTS Volland/Blasicowski (of hoe je z'n naam ook spelt CAM: TOTS ST: Mandzukic en aubameyang En nog 30K over Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 30 mei 2014 Delen Geplaatst: 30 mei 2014 CAM is TOTS Raffael Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robman1997 Geplaatst: 30 mei 2014 Delen Geplaatst: 30 mei 2014 Ik heb heel veel teams. Seria A,BPL,Eredvisie,Ligue 1 enz. Kan ik makkelijk afwisselen van team als de ene mij verveelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daanthk Geplaatst: 30 mei 2014 Delen Geplaatst: 30 mei 2014 Formatie weet ik ff niet. Aanval ST: Lewandowski LB: Reus RB: Błaszczykowski Middenveld CM: Gundogan CAM: Aubameyang CM: Mkhitaryan Verdediging LA: Alaba CB: Sokratis CB: Subotic RA: Piszczek Doelman DM: TOTS Leno Ik vind het wel echt kut dat na en tijdens de TOTS teams, die prijzen enorm dalen. Bijvoorbeeld Reus, ik heb daar nog 71k voor betaald en nu kan je em voor 30k krijgen (PS4 btw) Spaar nu voor Robben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 30 mei 2014 Delen Geplaatst: 30 mei 2014 Kortom, heel dortmund met TOTS Leno en Alaba Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daanthk Geplaatst: 30 mei 2014 Delen Geplaatst: 30 mei 2014 Exactly :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 30 mei 2014 Delen Geplaatst: 30 mei 2014 Ga wel door hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTA_yor Geplaatst: 30 mei 2014 Delen Geplaatst: 30 mei 2014 4-1-2-1-2 Spits: sif Higuain + Balotelli Cam: Tots Cerci LM: El Shaarawy Cdm: Ramires Rm: Lucas LB: Constant CB: Luiz, Thiago Silva RB: Dani Alves GK: Cech Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daanthk Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 Die nieuwe World Cup modus is trouwens erg leuk, zeker uitproberen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 Ga ik zo doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 Ik vind die gamemode eerlijk gezged best wel aids Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 Voor de mensen die fut world cup spelen dit is mijn team: Sp: v.persie benteke Mid: ribery xavi pirlo walcot Ver: balzaretti hummels chilieni jao peirera Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 Keeper viktor valdes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 Mijn normale fut is nu Sp: lewandowski tots mandzukic Mid: reus aubameyang gundogan robben Ver alaba dante boateng lahm Keeper: neuer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Escapiste Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 4-3-2-1 Casillas 4 - [TOTS] Bedimo - Thiago Silva - Sergio Ramos - Dani Alves 3 - [TOTS] Verratti - [TOTS] Motta - Modric 2 - Lavezzi - Di Maria 1 - [TOTS] Zaraté Op dit moment speel ik niet meer zo vaak fifa als ik dat eerst dee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.