Ga naar inhoud

Thief + pu Abbo


Dirk86

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een game kan nog altijd de beste worden van het jaar of van het genre, ook komt ie niet voor alle platformen. Kijk maar naar Halo 4, Super Mario Galaxy en GTA 5, die waren ook allemaal de game van hun jaar en die kwamen ook lang niet voor alle platformen. Vince Zampella gaf laatst nog aan dat hij wel een beetje bang is voor de lancering van zijn game. Is te begrijpen door al die vele nieuwe dingen die Respawn Entertaiment aan de nieuwe shooter toevoegt, maar Titanfall gaat hoe dan ook een succes worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nog niet. Als het niet voor de PS3/PS4 komt zal CoD voorlopig niet van de troon gestoten worden. Hieronder lees ik dat BF4 CoD aan het aanhalen is qua populariteit en sales, maar dat klopt niet helemaal. Ik zie sinds dit jaar een concurrent uit onverwachte hoek komen:FIFA. Al mijn vrienden zijn gestopt met CoD en spelen nu allemaal FIFA. FIFA verkoopt ook elk jaar steeds meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ja Nadat ik dit weekend veel Titanfall heb gespeeld denk ik dat zeker dat dit de nieuwe shooterking kan worden. De game is niet als CoD, wat veel mensen denken. De gameplay is geweldig en het verveelt niet. Alleen het trappen en smart pistol zijn een beetje overpowered, het trappen killt je in een keer en met de smart pistol kan je automatisch locken op targets en ze killen voor de rest vindt ik het tot nu toe een perfecte game!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Titanfall word zeker wel de nieuwe shooter koning! Nou ja, voor een half jaar dan, want een half jaar na de launch van Titanfall komt Destiny uit. Maar kijk nou maar eens naar kiefer27, als je bij de reacties van een tijd geleden kijkt zie je dat hij eerst zeker geen vertrouwen had in het succes van Titanfall, maar nu zegt hij (nadat hij het zelf heeft gespeeld) dat hij er wel vertrouwen in heeft dat Titanfall de nieuwe shooter koning word. Hetzelfde gebeurde met een jongen uit mijn klas. Hij was al sinds de eerste gameplay beelden negatief over Titanfall, maar toen hij bij een vriend van hem op de Xbox One Titanfall speelde was hij omvergeblazen, zo goed vond hij het. Dus Titanfall heeft een grote kans om Battlefield van de troon te stoten en de nieuwe shooter koning te worden tot dat Destiny uit is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...