Ga naar inhoud

Mijn verhaal over een zekere Rus (die eigenlijk geen Rus is)


game-freaker

Aanbevolen berichten

hahaah leuke titel. Ben ik nou echt zo legendarisch op dit forum? Ik dacht dat er ooit hier ook iemand rondliep op het forum dit misschien wel meer had als ik. Ik zie bij de beschrijving dat hij iets meer games heeft, maar ik heb zeker 20 consoles meer. Beide zijn op zich makkelijk te krijgen. Ik ben wel jaloers op de staat van de dozen, alles ziet wel puntgaaf mooi uit en hij heeft zeker veel. Volgens mij had ik dit filmpje al gezien. Maar ik deeeeeeeeeenk.........dat ik veel meer heb. Als ik alles mooi kon uitstallen in kasten dan kan ik maar beter alles in een museum zetten, daar heb ik lang de ruimte niet voor in mijn huis en met 1 kamer red dat al helemaaaaal niet. Deze gozer spant echt de kroon: http://www.youtube.com/watch?v=hCOI19u4Ya8 Hij spaart nog maar een paar jaar en hij heeft echt alles wat ik nog wil. Snap niet hoe die kerel het doet en waar die het geluk vandaan haalt. Mjah in Amerika is alles nu eenmaal makkelijker te krijgen/vinden en is ook veel meer uitgekomen dan hier helaas....
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Rus (die eigenlijk geen Rus is) leeft in een eigen wereldje, hij denkt dat hij precies weet hoe het allemaal in elkaar steekt en als Rusland zegt dat iets is dan is het ook zo. En ook alle artikelen die hij dumpt kloppen 100%, vooral die media berichten van die websites afkomen die natuurlijk geen onderdeel zijn van de andere corrupte bedrijven en al helemaal niet in bezit zijn van dezelfde joden die ook met hun klauwen Amerika runnen en dus ook die bedrijven. Trouwens had ik al gezegd dat Rusland helemaal niet doet aan media censuur? Niet? Nou bij deze, Rusland doet niet aan media censuur, dit stond in een Russisch artikel, ik heb alleen geen link. Rusland is trouwens ook De Tuin van Eden, Rusland is namelijk een codewoord voor De Tuin van Eden. Ik heb geen artikel of iets in die richting, want de laffe media in Nederland negeert het compleet maar het is wel zo. Ik bedoel we hebben het hier over Rusland dus waarom zou ik liegen? Hoe dan ook. Hij is duidelijk het blindst is van allemaal, hij laat zich gewoon blind maken door zijn obsessie voor Rusland omdat hij zich elke dag in slaap huilt omdat hij toch echt wel een Let is. En laat zich blind maken door de meeste shit die Rusland uit vreet, want als Rusland iets doet, maakt niet uit hoe of wat dan is het altijd perfect en is het natuurlijk een onderdeel van een groter plan, of gewoon een PR-stunt, want geen enkel ander land heeft nooit het briljante plan gehad om een andere land te laten denken dat ze een goeie relatie hebben of willen. En kom je met een concreet artikel, dan reageert hij totaal niet of dumpt hij weer een of ander linkje naar een grote media site die bestuurd wordt door een corrupte macht. Hij durft de woorden "ja, verrek, jij hebt gelijk" niet te typen of "hey bedankt voor deze informatie, nu kan ik dit onderwerp van meerdere kanten bekijken", nee, want in de wereld van Rus hij heeft hij natuurlijk altijd gelijk. En als een echte internet-strijder heeft hij zich natuurlijk nooit gewonnen. >Ik zou me wel schamen als ik een Nederlands paspoort had, het land dat pedofielen met fluwelen handschoenen aanpakt en kinderen gijzelt om zo voor heel wat parasieten werkgelegenheid te creëren. Dit bijvoorbeeld, zie je, in het wereldje van Rus heeft Rusland nog nooit wat smerigs gedaan want dit soort dingen gebeuren alleen maar in Nederland en alle andere landen op deze aardkloot, of te wel elk land die Rusland niet leuk vindt. Je kunt gerust van je land houden (ook al is het in Rus zijn geval niet zijn land) maar Rus heeft zoals ik al zei een obsessie. Hij is net een Amerikaan die overal een Amerikaanse vlag opplakt en bovendien een stijve krijgt wanneer het volkslied weer gedraaid wordt, maar gek genoeg vind hij Amerika wel o zo stom. Trouwens, elke avond masturbeert hij in de naam van Putin en Brevik en komt hard klaar over de vlag van Rusland, terwijl er op de achtergrond een Letse vlag wegbrand en een cassette bandje afspeelt met de krijsen van mensen die kapot worden geschoten, want dat is in de wereld van Rus normaal. Hij doet dit omdat hij juist wilt dat niemand hem begrijpt want hij wilt zich speciaal voelen en wilt overkomen als een vrij denkend mens, maar helaas komt het helemaal niet zo over. Enkele voorbeeldjes: Als iedereen homo's haten hield hij van ze (stiekem denk ik gewoon dat hij niet de kast uit durft te komen, in de meeste gevallen zijn mensen die homo's totaal niet mogen juist wel de gene die graag een piemel of tweeënveertig in de poeperd wilt) Als iedereen Rusland tof vond, zou hij Rusland haten. Als niemand alcohol dronk, dronk hij het wel. Onze geliefde forum Rus eigenlijk de meest extreme hipster die er is, bravo. Dus, hoe meer mensen het met hem oneens zijn hoe beter dat is voor zijn leegte. En dan nog het raar vinden dat ze die arme kinderen niet terug plaatsen, zal vast niets met hem te maken hebben, nee helemaal niets, onze lieve forum Rus is een gewone jongeman. En over dat gesproken, hij denkt serieus dat zijn manier van "actievoeren" nut heeft. Ik doel vooral op dat ene filmpje waar hij staat te lullen in erg slecht Engels, het aantal mensen dat luisterde was even groot als het aantal meiden hij heeft geneukt: 0. Oh wacht, ik natuurlijk nog nooit wat fysieks gedaan in mijn leven, want in de wereld van onze Rus kan hij dat zonder enige aanleiding of bewijs zeggen. En Rus voordat je komt met "ik heb Nederland gekwetst dus nu ben je boos" kan je gerust stellen dat ik weinig om geef om het feit dat ik een Nederland ben, ik heb de gedachte gang dat ik juist geen onderdeel van Nederland of geen enkel land meer om het feit dat niet iedereen dezelfde meningen heeft of dezelfde acties ondersteund die de hoge pieten weleens uitvoeren. Dus ben ik ook niet zo om meteen een compleet land over een kant te slepen, zoals jij doet. Al zoals je las deed ik dat wel met Amerika, maar dat is gewoon grappig want het is Amerika. Zoals ik het zie probeer jij een leegte te vullen door te denken dat jij een onderdeel van Rusland bent, terwijl de meeste Russen zich kapot gaan schamen om jou gedrag en die uitspraken, ja, dit kan ik zeggen want ik ken onderhand genoeg Russen om die conclusie te kunnen trekken. Ik zou me schamen als ik Russisch paspoort had want dan kwam ik van het zelfde land af waar jij je elke dag op afrukt. En nog iets, als jij reageert met iets maakt niet uit wat dan reageer ik totaal niet dit is een kunst die jij goed beoefend. Wat je wel mag weten is dat ik alles in topic gewoon lees dus brand los, dan heb ik ook weer wat lees en lachvoer. En nu ga ik zoals elke Nederlander moet ik, uitgaan en comazuipen. Dit komt omdat ik sinds mijn tiener jaren (lees 5 jaar in de wereld van Rus) al veel alcohol drink. Want er zijn totaal geen Nederlanderse mensen die niet aan comazuipen doen. Het idee alleen al dat men uitgaan om even lekker sociaal te doen en hun kop van dingen afzet. Dit is mijn eigen ervaring trouwens, dit is niet iets dat uitbundig in de media wordt opgeblazen, stomme laffe media hier toch ook, was ik maar in Rusland. P.S: Had ik al gezegd dat geen enkele Rus drinkt? Bij deze. Zie je, weer bewijs dat Rusland perfect is
Link naar reactie
Delen op andere sites

>'iedere andere mening dan de politiek correcte' Zeg fucko, in Rusland is 'homopropaganda' (gewoon handjes vasthouden valt daar al onder) ten strengste verboden omdat het niet 'onder de traditionele waarden valt' Hoe dom ben jij man, hoe kun je niet zien dat je continu met twee maten meet? Lachwekkend gewoon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw argumenten bestaan vooral uit 'zij verspreiden leugens' of 'het is common sense' of 'iedereen snapt dat'. Je hebt nog geen fatsoenlijk argument gegeven, dat je dat niet doorhebt is schrijnend. En nogmaals, die wet bepaald dat homo's niet eens elkaars handen mogen vasthouden op straat, dat is al 'propaganda'. Walgelijk gewoon, het lijkt wel alsof je uit de middeleeuwen komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je de topics nazoekt waar je op hebt gereageerd zie je dat je tientallen keren gewoon stopt met reageren op het moment dat de ander gewoon onweerlegbaar gelijk heeft; als men vraagt om oosterse bronnen ben je opeens nergens meer te bekennen; grootheidswaanzin ten top, maar dat mag natuurlijk want je hebt iets 'fysieks' bereikt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...