Ga naar inhoud

Mainstream media over gamesverslaving


F-stop

Aanbevolen berichten

Wanneer het in een mainstream medium gaat over gamesverslaving, is de onderbouwing daarvan vaak wankel. Iets met een klok en een klepel. Ik kan me daar altijd verschrikkelijk aan ergeren. Een journalist met geen of weinig game ervaring laat zich uit gamesverslaving en het ergste is dat dat gelezen wordt door mensen met diezelfde geringe ervaring. Het oordeel van de journalist wordt klakkeloos voor waarheid aangenomen. Als schapen die automatisch zielige verhalen liken en delen op facebook. Daarom was ik vandaag aangenaam verrast met een goed onderbouwd verhaal in de bijlage van de Volkskrant. Die Peter van Ammelrooy is tenminste geïnformeerd. Gamen is niet per definitie verslavend. Het kan slechts een risico vormen voor mensen die verslavingsgevoelig zijn. Een hele opluchting dat de massa dat ook eens mee kan krijgen! Lees het artikel gerust eens!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Ik heb hem van deze site gedownload. Erg vette graphics en leuke gameplay! http://www.friespaardenforum.nl/

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...