Ga naar inhoud

Samsung Galaxy S5 of iPhone 5s?


Aardappelschiller

Aanbevolen berichten

Als je een ding maar weet: nooit je zoekveld beperken bij 1 of 2 merken. Bekijk goed alle verschillende opties. Dat dit nou toevallig de bekendste merken zijn betekent niet dat ze ook de beste telefoons maken. Ik zou ook eens goed gaan kijken bij HTC, Sony en LG (eventueel Nokia als WP geen probleem is) en niet alleen bij Samsung en Apple.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk heb ik gisteren een iPhone 5s besteld. Ik ben gevallen voor de schoonheid van het apparaat. Mijn zus heeft nu al een jaar een iPhone 5, en ik ken haar. Ze laat dat ding voortdurend vallen, ze heeft er 84000 foto's op staan etc, maar nog steeds loopt hij zo smooth als iets. Ik heb genoeg ervaring met Android nu, na 4 jaar intensief gebruik en genot van de Galaxy S Advance en de Galaxy SIII, ben ik wel eens toe aan iOS. Ben benieuwd! PS. Als je echt twijfelt, zal ik het nog moeilijker maken voor je: Je kan geen verkeerde keuze maken. Beide telefoons zijn geweldig. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben altijd een Apple fanboy geweest, maar ik heb twee weken geleden toch besloten om een Galaxy S4 aan te schaffen. Dit terwijl ik eigenlijk altijd Apple heb gehad. Ik moet nu toegeven, met een Samsung kan je naar mijn mening meer, je kunt alles zelf veranderen hoe jij het wilt, wat bij Apple niet kan (zonder Jailbreak). De telefoon bevalt mij heel erg goed, nog geen spijt gehad van de overstap van Apple naar Samsung. Met HTC heb ik alleen maar slechte ervaringen gehad, zowel mijn oude HTC als de nieuwe HTC One van mijn vader werden erg langzaam, een app opstarten 5 seconden wachten. Als ik jou was zou ik niet voor de S5 gaan, maar voor de S4, scheelt de helft van het geld. Eigenlijk zijn de enigste twee echte veranderingen van de S5 t.o.v. de S4 dat de S5 waterbestendig is en de 'vinger afdruk als code gebruik' functie, naar mijn mening geen €250/300 waard. (S4 heeft nu een cash back actie, nu €360 ipv. €460).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je r langer als n jaar mee wilt doen kies je apple, die is dan nog steeds lekker snel. Ook ondersteunt apple zn telefoons veel langer met updates, iets wat je bij android nog maar moet afwachten. Soms krijgt n android na 6 !! maanden al geen updates meer en als ie wel komt is nog de vraag wanneer. (Want bv samsung moet ook zn eigen 'schil' dan ready maken. Ok je kan met android meer customizen, maar je tel is dan ook na paar maandrn niet meer vooruit te branden, dus net wat je wilt. En laten we t maar niet hebben over alle virus, spyware en geclonede apps met troep op t 'open' android platform...
Link naar reactie
Delen op andere sites

> En daarnaast krijg je amper krassen in hard geharde gorilla glass. Dat kan je van die goedkope plastic troep van Samsung niet zeggen. Deze stelling klopt al helemaal van geen kant, aangezien het Gorilla Glas van de Samsung telefoons veel resistenter is dan die van Apple.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...