Ga naar inhoud

het verkoop of ruil je tindermatches topic!


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

''Slowchat''. Hier het eerste CdAB, met de bijbehorende richtlijnen zegmaar: http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/cdab-1-slowchat/ Ik zeg niet dat het zo moet, ik zeg sowieso niet hoe het móet (Wie ben ik om dat te zeggen), maar ik zou het waarderen als we weer op het oude pad verder zouden gaan.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de constante doorvoer van nieuwe berichten je niet zint, dan maak je toch gewoon een eigen ''Arendjan Slow-Chat. 1 bericht per week!'' topic aan? Geen reden om hier huilie-huilie te gaan doen, simpelweg omdat iets veranderd is. Het leven is een constante stroom van veranderingen wen er maar vast aan.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Raymond dat is het punt niet. Allemensen zeg, ik ga er niet eens meer op in. Als jij blij wordt van 160 berichten per 16 uur plaatsen (Check die guy z'n profiel, en scroll terug totdat je bij de reacties van gisteren komt, dan moet je naar tabje nummer 16 gaan, dan kom je bij ongeveer 12 uur vannacht uit.) ga vooral je gang. Maar ik denk dat er wel mensen met me eens zijn dat dat wel een béétje extreem is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...