Ga naar inhoud

het verkoop of ruil je tindermatches topic!


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Soms zijn dingen hier idd verre van perfect.. Het internet was ik op dit moment op m'n mobiel heb heeft een snelheid van, schrik niet, wel 0,04 mb/s Zometeen ga ik die "4G" regelen want ik hou het niet meer vol met die 0.04 mb/s, het is net genoeg om te kunnen Whatsappen, maar meer ook niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lul je nou? Ik typte ''huilende meneer'' in op google afbeeldingen... Toch grappig dat je bij deze kutantwoorden altijd eerst een halfuur wacht voordat je je reactie plaatst, omdat je gewoon niks beledigends kan bedenken. Nu ga je dus maar over mijn leeftijd beginnen. Ga je ook nog reageren op die comment in het Hot Foto-topic??? Zie je daar. Ik blijf op je ingaan zolang je op mij ingaat, uit mezelf laat ik je verder met rust.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses voor het ongemak dat ik heb veroorzaakt lieve Labbers. Ik was stom om weer in te gaan op die gozer. Ik ben er al mee gekapt en als compensatie zal ik jouw foto boven mijn bed hangen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand constant selectief gaat peuteren naar leuke roddeltjes, feiten en redens met als doel mij in diskrediet te brengen - simpelweg omdat je verouderde mobieltje geen GIFs kan laden of omdat ik toevallig een argument had met een online vriend van je - dan laat ik dat niet links liggen. Dat gezegd hebbende; Oké.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Arendjan een respectloze reactie tegenover een moderator mag plaatsen, dan heb ik ook het recht om mij nader te verklaren. Als dit echt tergend voor de moderators was had je al lang één van ons ondertussen al gebanned en was de discussie een paar dagen geleden al voorbij. Dus ik neem aan dat de mods stiekem wel een kleine flamewar kunnen waarderen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Labbie. Je zorgt er nu voor dat waar ik zo lang voor heb gestreden eindelijk werkelijkheid wordt. En dat in 1 reactie. Ik zal voor altijd van je houden, Goderator. Heb ik ook niet die no-liferige drang meer om continu op pu.nl te kijken.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...