Ga naar inhoud

CDAB 37 [XXXVII] Je zuster op een houtvlot


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Ik kan me heel goed voorstellen dat ouderen er erg veel moeite mee hebben. Die zijn vaker het slachtoffer dan iemand als jij. Mijn oma is bang voor de sneeuw, moeten we dan ook de sneeuw verbieden? Laten we nou geen politiek bedrijven op basis van irrationele angst. Of dat nou angst voor terrorisme, angst voor polen die je baan afpakken of angst voor marokkanen die je tas afpakken is. Ik ben bang voor die nare Nederlanders met pitbulls en tatoages. Maar mijn bizarre angst mag toch nooit reden zijn om die kaalkopjes hun pitbulls en tatoagewinkels af te pakken?

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ze worden anders nog wel massaal uit hun huizen gegooid in Europa Ja als ze overlast veroorzaken of geen paspoort hebben. Dat is gewoon de rotte appels aanpakken, dat is terecht. Het verschil is dat Geert Wilders en zijn SA gisteren pleitten voor "minder Marokkanen" dat heeft niets met het aanpakken van rotte appels te maken. Dat is gewoon discrimineren.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat pitbulls wel degelijk worden afgepakt. Trek nou niet alles de heletijd uit verband. Een politiek probleem is geen probleem als het voor een persoon geld dus wat voor fobieen jij of je oma heeft heeft er niks mee te maken. Excuses voor de schrijfstijl Ik zit op mobiel en ben te lui voor interpunctie ect.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wilders zegt eigenlijk dat hij p probleem marrokanen wil aanpakken. Omdat deze toch een Nog een ander paspoort hebben kunnen ze net zo goed naar het andere land. Gewoon een simpele en effectieve manier om criminaliteit aan te pakken. Dan begrijpt Wilders dus niet dat je in het oh zo vrije westen onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is en NOOIT maar dan ook echt NOOIT een andere behandeling verdient op basis van zaken waar je niets aan kan doen zoals huidskleur of afkomst. Wilders pleitte er gisteren voor om "Marokkanen" den Haag uit te trappen. Dat is mensen anders behandelen op basis van afkomst en absoluut bizar.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kale kopjes die jij beschrijft zijn inderdaad even erg als de overlast veroorzakende allochtonen. Alleen zijn die kale kopjes veelal tegen allochtonen, en overlast veroorzakende allochtonen veelal tegen een ieder. De kale kopjes hebben een eigen cultuur, en de overlast veroorzakende allochtonen hebben een eigen cultuur. Het feit blijft dat de ene cultuur beter aansluit bij de heersende normen in de maatschappij dan de ander en dat ook op een andere manier willen. De ene zet zich er buiten, de ander zet zich er van af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Leuk dat pitbulls wel degelijk worden afgepakt. Pitbulls worden afgepakt op het moment dat ze iemand bijten. Dat is hetzelfde als een Marokkaan de gevangenis in gooien op het moment dat hij een tasje steelt, prima. Wilders pleit voor "minder Marokkanen". Dat is hetzelfde als "minder pitbulls". Oftewel over straat lopen, een pitbull zien en tegen de eigenaar zeggen "inleveren maar. Vier straten verderop heeft een pitbull iemand gebeten, daarom mogen er nu nog maar vijf pitbulls per wijk zijn".

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dus als Marokkanen twee paspoorten hebben en overlast veroorzaken kun je ze ook wel uitzetten toch? Je geeft wilders haat gelijk nu hè? Waar het mij om draait is dat iedereen ongeacht afkomst hetzelfde behandeld wordt. Ik heb er geen problemen mee om iedere overlastveroorzaker met twee paspoorten uit te zetten. Waar ik wel een probleem mee heb is om specifiek marrokanen met twee paspoorten uit te zetten.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vervelende is alleen dat er nou een maal erg veel rotte appels tussen die marokkanen zitten. Marokkanen in het algemeen het land uit schoppen slaat natuurlijk nergens op, maar van mij mag je best strenger optreden naar mensen die net in Nederland zijn komen wonen (niet alleen Marokkanen dus). Naar Nederland emigreren moet gewoon mogelijk zijn, maar je moet dan wel laten zien dat je je best doet om hier aan de samenleving mee te werken. Ook religie gerichte scholen mogen van mij stuk voor stuk gesloten worden. Al die scholen (inclusief christelijke) houden een normale samenleving tussen verschillende afkomsten tegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik ben er vrij zeker van dat sommige soorten pitbulls verboden zijn in Nederland. >Van 1993 tot 2008 gold in Nederland de Regeling Agressieve Dieren (RAD, bijgenaamd de pitbullwet). Deze regeling werd ingevoerd na een aantal incidenten waarbij kinderen waren doodgebeten. De RAD verbood het fokken van pitbulls. Het houden van pitbulls geboren na 1993 was verboden; het houden van oudere pitbulls mocht slechts als ze gemuilkorfd waren, kort aangelijnd, en gecastreerd. >Op grond van uiterlijke kenmerken werd beoordeeld of een hond op een pitbull leek, in het kort: schofthoogte 35-50 cm, krachtig en gespierd uiterlijk, een vierkante kop, kortharig, en een spits toelopende staart. Een hond met die kenmerken werd in beslag genomen tenzij de hond een geldige FCI stamboom had. Om voor een stamboom in aanmerking te komen moeten bij de Amerikaanse Staffordshireterriër beide ouderdieren een MAG-test (Maatschappelijk Aanvaardbaar Gedrag) met positief resultaat hebben afgelegd, de Staffordshire-bulterrier, de kleinere variant kan wel gewoon een stamboom krijgen zonder verdere regelgeving. >Daar vijftien jaar na de invoering van de RAD werd geconstateerd dat het aantal bijtincidenten niet was verminderd en het vaak niet 100% duidelijk is om wat voor een type hond het gaat, is deze regeling in juni 2008 afgeschaft.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het vervelende is alleen dat er nou een maal erg veel rotte appels tussen die marokkanen zitten. Marokkanen in het algemeen het land uit schoppen slaat natuurlijk nergens op, maar van mij mag je best strenger optreden naar mensen die net in Nederland zijn komen wonen (niet alleen Marokkanen dus). Eens. >Naar Nederland emigreren moet gewoon mogelijk zijn, maar je moet dan wel laten zien dat je je best doet om hier aan de samenleving mee te werken. Eens. >Ook religie gerichte scholen mogen van mij stuk voor stuk gesloten worden. Al die scholen (inclusief christelijke) houden een normale samenleving tussen verschillende afkomsten tegen. Eens.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...