Ga naar inhoud

League of Legends


knakworstjes

Aanbevolen berichten

  • Reacties 422
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maar ik vind Harry Potter 1 / 2 / 3 ook leuk en vooral nostalgisch, hoor. Maar ik vind het donkere hulpeloze sfeertje waarin niemand veilig lijkt te zijn ook leuk. Alleen wel jammer dat er niet zoveel vette magie schermutselingen plaatsvonden zoals in het allerlaatste deeltje, want dat was echt geweldig! (Die patronus spreuk van Dumbledore's broer die honderden dementors deed afslaan; episch!)

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik iets wil opzoeken over de geschiedenis van iets, of kunst wil zien, dan zoek ik via Google naar wat leuks. Ik hoef niet hier een random iets te zien met tekst en uitleg alleen omdat **jij** dat interessant vind en een aantal volgelingen, maar de meerderheid zit niet te wachten op jouw kijk-eens-wat-ik-allemaal-weet-en-kan onzin. Dat je gaat zeggen dat er wel degelijk interesse is in andere onderwerpen naast gaming is natuurlijk onzinnig. Er zijn zat topics waar je met al je passie en kracht duizende reacties kan plaatsen over hoe leuk je het wel niet vind, maar je doet het telkens in het verkeerde topic.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...