Ga naar inhoud

PU abo!


Younggun-1

Aanbevolen berichten

Iemand interesse om een guild te beginnen genaamd: The Alliance of Tamriel? Doel is voornamelijk om als avonturiers guild te dienen, dus dungeons doorlopen, anchors bevechten, traden van crafting materialen etc. Ik ben erg positief over TESO, beter dan menig MMO dat ik gespeeld heb en ik vind een goede concurrent tegen GW2.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Damn het lijkt me zo een vet spel. Ik heb alleen Skyrim gespeeld maar ben verslaafd vanaf dag 1. Ik zit er over te twijfelen om het spel aan te schaffen voor mijn PS4. Ik hou van de setting en ik geniet nog dagelijks van Skyrim. De enige reden dat ik WOW nooit gespeeld heb is omdat de setting me niet aansprak en ik het niet kan betalen. Ik kan die 13 euro per maand betalen dus geld is geen probleem. Toch zit ik nog te twijfelen. Kort samengevat: wel of niet kopen en waarom? Kom a.u.b. met goeie argumenten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Niet, vanwege dit: 1st year: 69 (game) + 12 x 12,33 (one year of subscription)= 216,96 (=217) ----> 217+ 60 (Xbox Gold)= 277 euros for initial year. Maybe take out one month of subscription (trail phase), still you would be paying 264,66 for the first year of playing. 2nd, 3rd, etc. year: 12 x 12,33 = 147,96 + 60 (Gold) = 207,96 (=208) euros per additional year… So, after playing just TWO years of Elder Scrolls Online, you would almost have spent the same amount of money on ONE measly game as you have spent on buying your Xbox One in the first place, with a difference of about 35-40 euros! Are they insane!? Had dit al op een ESO-specifieke blog berekend, vandaar in het Engels. Geen enkele game is dit waard gozer, lekker laten die handel. Vind het zelf ook jammer, zwaar fan van de Elder Scrolls, speel al sinds Morrowind. Maar nu zijn ze naar mijn idee echt te ver gegaan, stelletje smerige geldwolven zijn het geworden bij Bethesda. Maar ze hebben laatst opeen de release datum voor ESO voor de consoles weer met 6 maanden uitgesteld, net toen iedereen online KEIhard begon te klagen over de additional fee... toeval? Hopen van niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnks man! Ja het is wel een dure grap die ik door onverwachtse schulden niet kan betalen... Het zou me ergens niet verbazen als ze nu onderhandelen om de servers van Playstation en Xbox te gebruiken en de kosten per maand te verlagen of er uit te halen. Das trouwens een foutje in je berekening. Bij Playstation (weet niet of het ook voor Xbox zo is) kun je nog steeds online met TESO zonder PS Plus. Dus weet niet of dat klopt in je berekening.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Lekkere bump. Aangezien ik een grote TES fan ben, 330 uur in TESO heb gestopt en het zwaar tegen viel in de veteran levels, ga ik er een maand opnieuw aan wagen. World of Warcraft heeft in november weer de volle prioriteit, maar er is aardig veel veranderd in de vorige 4 patches (Megaserver EU geadd, pvp meer gebalanceerd, meer items / goldsellers flink aangepakt en een dye system etcccc) dat ik toch maar weer een maandje ga spelen om te kijken of het is verbeterd. Ik zou wat screenshots en mijn mening in de loop van de maand geven hier voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...